UD-VI-ZP/2/15 wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na zagospodarowanie patio wewnątrz budynków Szkoły Podstawowej nr 185

Wprowadził:
Agata Ziemska
Agata Ziemska
, 6 lutego 2015 r. || Ostatnia aktualizacja: 2015-06-03 10:47:32 || PDF

 

Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na zagospodarowanie patio wewnątrz budynków Szkoły Podstawowej nr 185 oraz części terenu przed szkołą przy ul. Bora Komorowskiego 31  w Warszawie realizowane w ramach projektu „EKO-CENTRUM PRZYRODY”.

 

TERMINY:

składanie ofert do 16.02.2015 r. godz. 1200

otwarcie ofert 16.02.2015 r. godz. 1300

 

NOWE TERMINY:

 

składanie ofert do 18.02.2015 r. godz. 1200

 

otwarcie ofert 18.02.2015 r. godz. 1300

 

 pliki do pobrania

ogłoszenie (w formacie pdf)

specyfikacja istotnych warunków zamówienia (w formacie zip)

13.02.2015 r.

W związku z wpłynięciem pytań dotyczących ww. postępowania Komisja Przetargowa przedstawia poniżej treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego.

 

  1. Zgodnie z pkt 10.2. SIWZ szczegółowy opis robót oraz zakres określa koncepcja realizacji zadania (Zał. Nr 6). W załączonej koncepcji, rozdz. III, punkt 2. b) zakres prac, oprócz prac projektowych wymieniono też prace o charakterze wykonawczym. Proszę o podanie obowiązującego zakresu prac.

    AD. 1 Zgodnie z pkt 10.2 SIWZ - szczegółowy opis robót oraz zakres określony w koncepcji realizacji zadania.

  2. Czy Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych sporządzaną na potrzebę wykonania Koncepcji? Jeśli tak, to czy Zamawiający przewiduje jej udostępnienie Wykonawcy?

    AD.2 Zamawiający nie dysponuje mapą do celów projektowych.

    3. Czy Zamawiający dysponuje inwentaryzacją istniejącej infrastruktury technicznej, tj. lokalizacji sieci elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej oraz ciepłowniczej?

    AD.3 Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacja istniejącej infrastruktury technicznej.

    4. Oznaczenia istniejących roślin na rysunku koncepcyjnym są tożsame z oznaczeniami roślin projektowanych, a przez to rysunek jest nieczytelny. Nie ma też informacji na temat wielkości i wieku istniejących roślin. Czy Zamawiający dysponuje inwentaryzacją zieleni znajdującej się w obrębie obszaru opracowania? Jeśli nie, to czy Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji zieleni w ramach zakresu prac?

    AD.4 Oznaczenia roślin na rysunku nie są tożsame. Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacja zieleni. Wykonawca nie musi jej przeprowadzać.

    5. Kto ponosi koszty związane z ewentualnym uzyskaniem zgody na wycinkę drzew lub krzewów?

    AD. 5 Zamawiający nie przewiduje wycinki drzew i krzewów.

     

    6. Czy Zamawiający dopuszcza modyfikacje koncepcji na etapie tworzenia projektu w zakresie doboru roślin jak również kształtów, formy i lokalizacji poszczególnych elementów zagospodarowania?

    AD.6 Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji koncepcji.

    7. Co Zamawiający rozumie pod pojęciami: „placyk z przyrodniczym motywem graficznym”, „łąka górska”(Zał. Nr 5 - Projekt koncepcyjny ogrodu edukacyjnego - Suplement „Ogród górski”)?

    AD.7 „Placyk” z kostki z dowolnym elementem przyrodniczym do uzgodnienia
    z użytkownikiem.

    8. Czy w ramach opracowania projektu zagospodarowania części terenu przed szkołą należy przewidzieć opracowanie projektu ogrodzenia?

    AD.8 W opracowaniu nie należy uwzględniać projektu ogrodzenia przed szkołą

  3. 9. Czy Zamawiający dysponuje dodatkowymi materiałami (zdjęcia, rysunki) opisującymi charakter placyku w patio? Czy Autor Koncepcji określa materiał, z jakiego ma być wykonana nawierzchnia oraz sposób przedstawienia na niej rysunku? Od planowanej technologii uzależnione są koszty wykonania projektu.

AD. 9 Nie. Koncepcja określa materiał z jakiego ma być wykonana nawierzchnia.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku wydłużenia czasu uzyskania decyzji lub uzgodnień z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. uzyskanie opinii i uzgodnień?

AD.10 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminu.

 

Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert upływa w dniu 18.02.2015 r. o godz. 1200. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2015 r. o godz. 1300.

 27.02.2015 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (w formacie pdf)