UD-VI-ZP/18/11 Usługi lekarsko-weterynaryjne nad zwierzętami bezdomnymi z terenu Dz. Praga Płd.
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną na:
Dostawę tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274
NR SPRAWY UD-VI-ZP/11/11
składanie ofert do 18.03.2011 r. godz. 1000
otwarcie ofert 18.03.2011 r. godz. 1200
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274. 2. Dopuszcza się składanie ofert dotyczących wyłącznie produktów w całości nowych, wykonanych z części składowych, elementów nowych, nieużywanych, nieregenerowanych.. Koszt ewentualnych napraw sprzętu (drukarki, kserokopiarki, itp.) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokrywa wykonawca w całości na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy danego materiału eksploatacyjnego. Przez koszt naprawy rozumie się koszt transportu, materiału eksploatacyjnego i naprawy. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze wykonawca dostarczy na swój koszt sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zabranego do naprawy. Zamawiający, w przypadku niedostarczenia przez wykonawcę sprzętu zastępczego w terminie, ma prawo wypożyczyć sprzęt zastępczy wg swego uznania i kosztami obciążyć Wykonawcę.3. Liczba zamawianych sztuk w danym asortymencie materiałów eksploatacyjnych może ulec zmianie wg wskazań Zamawiającego. Ewentualne zmiany nie mogą spowodować podwyższenia ceny jednostkowej podanej w formularzu cenowym lub ceny całkowitej podanej w ofercie.4. Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy5. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerami: 30.19.21.13-6 Wkłady drukujące,
30.12.51.00-2 Wkłady barwiące,
30.12.51.20-8 Tonery do fotokopiarek,
30.12.51.10-5 Tonery do drukarek laserowych.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja i załączniki (w formacie zip)