UD-VI-ZP/11/11 Dostawa tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych

Wprowadził:
Michał Brysiak
Michał Brysiak
, 9 marca 2011 r. || Ostatnia aktualizacja: 2011-03-09 11:51:36 || PDF

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zakończonego aukcją elektroniczną na:

 

Dostawę tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274

 

NR  SPRAWY  UD-VI-ZP/11/11

składanie ofert do 18.03.2011 r. godz. 1000

 

otwarcie ofert 18.03.2011 r. godz. 1200 

 

 
1.     Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy-Dzielnicy Praga Południe w Warszawie, ul. Grochowska 274.
2.      Dopuszcza się składanie ofert dotyczących wyłącznie produktów w całości nowych, wykonanych z części składowych, elementów nowych, nieużywanych, nieregenerowanych.. Koszt ewentualnych napraw sprzętu (drukarki, kserokopiarki, itp.) wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokrywa wykonawca w całości na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy danego materiału eksploatacyjnego. Przez koszt naprawy rozumie się koszt transportu, materiału eksploatacyjnego i naprawy. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni robocze wykonawca dostarczy na swój koszt sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od zabranego do naprawy. Zamawiający, w przypadku niedostarczenia przez wykonawcę sprzętu zastępczego w terminie, ma prawo wypożyczyć sprzęt zastępczy wg swego uznania i kosztami obciążyć Wykonawcę.
3.      Liczba zamawianych sztuk w danym asortymencie materiałów eksploatacyjnych może ulec zmianie wg wskazań Zamawiającego. Ewentualne zmiany nie mogą spowodować podwyższenia ceny jednostkowej podanej w  formularzu cenowym lub ceny całkowitej podanej w ofercie.
4.  Zakres obowiązków Wykonawcy określa załączony wzór umowy
5.  Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerami:
30.19.21.13-6       Wkłady drukujące,

30.12.51.00-2       Wkłady barwiące,

30.12.51.20-8       Tonery do fotokopiarek,

30.12.51.10-5       Tonery do drukarek laserowych.


Pliki do pobrania:

Specyfikacja i załączniki  (w formacie zip)

Ogłoszenie (w formacie pdf)

 

cialis bestellen erfahrungen kamagra plus kaufen viagra aus dem internet forum levitra preise 20 12 wieviel kostet cialis in der türkei