UD-VI-ZP/5/11 Zakup artykułów biurowych i papieru xero do budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274
Zakup artykułów biurowych i papieru xero do budynku Urzędu
przy ul. Grochowskiej 274
NR SPRAWY UD-VI-ZP/5/11
składanie ofert do 23.02.2011 r. do godziny 1000
otwarcie ofert: 23.02.2011 r. godzina 1200
UWAGA! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert składanie ofert do 28.02.2011 r. do godziny 1000
otwarcie ofert: 28.02.2011 r. godzina 1200
W dniu 21.02.2011 r. wpłynęły do zamawiającego pytania dot. SIWZ
Treś pytań i udzielonych odpowiedzi na dple strony
składanie ofert do 28.02.2011 r. do godziny 1000
otwarcie ofert: 28.02.2011 r. godzina 1200
W dniu 21.02.2011 r. wpłynęły do zamawiającego pytania dot. SIWZ
Treś pytań i udzielonych odpowiedzi na dple strony
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup artykułów biurowych i papieru xero do budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Załączone do oferty próbki artykułów biurowych (wymienione w punkcie 16.3 SIWZ) muszą służyć swojemu celowi, co zostanie sprawdzone przez Zamawiającego na etapie oceny ofert. W przypadku, gdy zaoferowane próbki nie będą odpowiadały swojemu celowi, Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 89 pkt. 1 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci wszystkim wykonawcom dołączone do oferty próbki artykułów biurowych bezzwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem 30.19.00.00-7
Specyfikacja i załączniki (w formacie zip)
Ogłoszenie (w formacie pdf)
Zmiana ogłoszenia (w formacie pdf)
Zmiana ogłoszenia1 (w formacie pdf)
Pytania (w formacie pdf)
Odpowiedzi (w formacie pdf)