Jesteś tutaj:
UD-VI-ZP/34/09 awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki
Wprowadził:
Agata Ziemska
, 31 marca 2009 r. || Ostatnia aktualizacja: 2009-03-31 02:00:00 || PDFAgata Ziemska
Awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych. .
nr sprawy UD-VI-ZP/34/09
termin składania ofert: 21.04.2009 r. do godz. 09.00
otwarcie ofert: 21.04.2009 r. godz. 11.00
Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe. Czas reakcji na zlecenie nie dłuższy niż 2 dni od powiadomienia. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzane będzie protokołem odbioru robót.
Zakres i termin wykonania robót przewidzianych do wykonania będzie określany każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub faksem.
Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja i załączniki (w formacie zip)
01.04.2009 r.
Zmiana zapisów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
W części III pkt 2a) otrzymuje nowe brzmienie tj:
wykazu wykonanych 2 robót budowlanych w branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. brutto każda w tym jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (tzn. wykonana w sposób ciągły w ramach 1 umowy) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za spełnienie warunku wykonania w sposób ciągły Zamawiający uzna wykonanie remontów chodników i/lub nawierzchni z kostki betonowej w okresie min 6 m-cy i max 12 m-cy o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,- zł brutto (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota 1.000.000,- zł przypadać musi na okres nie dłuższy niż 1 rok),Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego (wzór stanowi załącznik Nr 4). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty);
Pytania i odpowiedzi:
Protesty i odwołania: