UD-VI-ZP/150/08/09 prace porządkowe na terenie Dzielnicy Praga Południe

Wprowadził:
Agata Ziemska
Agata Ziemska
, 13 stycznia 2009 r. || Ostatnia aktualizacja: 2009-01-13 01:00:00 || PDF

prace porządkowe- oczyszczanie gminnych ulic, placów oraz terenów otwartych na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.

 

 

 nr sprawy UD-VI-ZP/150/08/09

termin składania ofert:  24.02.2009 do godziny 09.00 

otwarcie ofert: 24.02.2009 godz. 10:00

Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe – oczyszczanie gminnych ulic, placów oraz terenów otwartych na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.

  Zakres prac obejmuje:

1) oczyszczania mechanicznego i ręcznego z namułów (odmulanie) krawężników i zatok parkingowych ulic gminnych wraz opaską chodnikową w tym odchwaszczanie i wywóz zanieczyszczeń na wysypisko,

2) opróżnianie 150 szt. koszy betonowych na śmieci, ustawionych przez Zamawiającego na terenie Dzielnicy – z wkładem metalowym, o pojemności 40 litrów, oraz uzupełnianie wkładów metalowych wg potrzeb:

a)      opróżnianiu koszy ze śmieci z częstotliwością dostosowaną do bieżących potrzeb, określaną przez Zamawiającego w formie zlecenia telefonicznego, potwierdzanego pisemnie w możliwie najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 5 dni,

b)      sprzątanie terenu wokół koszy, w promieniu 1,5 metra,

c)      ponowne ustawianie koszy we właściwym miejscu, w przypadku ich ewentualnego przewrócenia lub przemieszczenia – innych niż wymienione w pkt 1 i 2

3) oczyszczanie pozostałych terenów gminnych polegającego na:

a) powierzchniowym zbieraniu odpadów bytowych, załadunku i wywozu na zwałkę zebranych odpadów bytowych,

b) załadunku i wywozie na zwałkę gruzu, w tym zbieranie i ewentualną rozbiórkę pozostałości murów i budowli oraz obiektów małej architektury w szczególności: bud, garaży, szop, byłych pawilonów handlowych,

c) mechanicznym plantowaniu zanieczyszczonej ziemi, ręcznym zbieraniu zanieczyszczeń ze splantowanego terenu,

d) mechanicznym załadunku zanieczyszczonej ziemi i wywozie na zwałkę,

e) ręcznym załadunku zanieczyszczonej ziemi i wywozie na zwałkę,

f) koszeniu trawy i chwastów na nieużytkach,

g) zgrabieniu i wywozie skoszonej trawy i chwastów,

h) wykonywaniu innych nieujętych prac porządkowych wg pojawiających się potrzeb np: likwidacja nielegalnych siedlisk bezdomnych, prace w warunkach zagrożenia sanitarno - epidemiologicznego, usuwanie padłych zwierząt wraz z utylizacją, usuwania odpadów rozbiórkowych zawierających azbest wraz z utylizacją.

Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego stałego kontaktu telefonicznego (dyżuru), także w soboty, niedziele i święta. Czas reakcji na zlecenie telefoniczne – max. 30 min. Przez czas reakcji uważa się okres od powiadomienia telefonicznego do faktycznego rozpoczęcia wykonania przez wykonawcę czynności porządkowych. Zlecenia przekazane telefonicznie lub faksem wymagają potwierdzenia w formie pisemnej w terminie późniejszym, nie dłuższym niż 5 dni.

Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

90600000-3 Usługisprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiazane.

Pliki do pobrania:

 

Specyfikacja i załączniki  (w formacie zip)

 


 Pytania i odpowiedzi:

 

28.01.2009 r.

pytania

1. w jakim celu Zamawiający wymaga od oferentów aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów opakowaniowych z grupy 15 01 jeśli są to odpady opakowaniowe włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniowymi, a przedmiotem są prace porządkowe.

2. wątpliwości budzi, też żądanie od oferentów decyzji administracyjnej wydanej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Warszawie. Jak dotąd nie spotkaliśmy się z takim wymogiem aby spełnić warunki udziału w postępowaniu.

 

odpowiedzi

ad. 1) nie możemy zrezygnować z wymogu posiadania przez oferentów, aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów opakowaniowych z grupy 15 01, ponieważ tereny naszej Dzielnicy objęte tym zamówieniem, są przeważnie terenami otwartymi, a więc szczególnie narażonymi na zasypywanie ich różnego rodzaju „podrzutami”, w tym także z grupy 15 01, do których usuwania w sposób selektywny, w myśl ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i obowiązującego w Warszawie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie m. st. Warszawy”, jesteśmy zobowiązani. Ponadto informuję, że aktualnie wydane, na wniosek zainteresowanego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie m. st. Warszawy, obejmują również odpady z grupy 15 01,

ad. 2) wymóg zatwierdzenia, przez właściwego terytorialnie powiatowego lekarza weterynarii, dla podmiotu prowadzącego działalność polegającą na zbieraniu i transportowaniu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1, tj. m. in. zwłok padłych zwierząt domowych i dzikich znalezionych na terenie działania firmy, wynika z art.4 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r., o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. Nr 69, poz. 625 z późn. zm.) i Rozporządzenia (WE) nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r., ustanawiającego przepisy zdrowotne związane z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia dla ludzi (Dz. U. WEL 273 z dnia 10 października 2002 r. z późn. zm.). W zakresie zamówienia jest konieczność usuwania zabitych zwierząt np. w wypadkach samochodowych, zatem należy udokumentować spełnienie w/w wymogu.

03.02.2009 r.

w dniu dzisiejszym został zamieszczony nowy przewidywany zakres prac porządkowych, który należy uwzględnić w przygotowywanej ofercie

 

nowy załącznik nr 7 do siwz

 

04.02.2009 r.

Pytania zadane przez jednego z oferentów:

1) Czy rzeczywiście w ramach w/w zamówienia w samym 2009r. należy zebrać i wywieźć aż 25 002 m3 odpadów?

2) Czy na terenie Dzielnicy naprawdę znajduje się aż 150 ha traw i chwastowisk?

Prosimy również o weryfikację kodów odpadów, na które Zamawiający wymaga zezwoleń, gdyż pojawiły się wśród nich m.in.:

- 17 02 04* - Odpady drewna, szkła i tworzyw sztucznych zawierające lub zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (podkłady kolejowe);

- 17 05 07* - Tłuczeń torowy (kruszywo) zawierający substancje niebezpieczne;

- 20 03 04 - szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości;

- 20 03 06 – odpady ze studzienek kanalizacyjnych;

czy na pewno są one częścią przedmiotu zamówienia?

Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe w imieniu Komisji Przetargowej wyjaśnia, że po powtórnym przeanalizowaniu, ilości jednostek podanych w załączniku nr 7, w tym w kolumnach 8 i 9 w wierszu 3, ilości te pozostają bez zmian, gdyż wielkość chwastowisk na terenie dzielnicy jest adekwatna do ilości podanej w tabeli, a ilość odpadów wywiezionych w poprzednich latach, była nawet wyższa od przewidywanej w tabeli.          

  Informujemy także, że ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2005 r. Nr 236, poz. 2008), oraz uchwała nr LXXVII/2427/2006 Rady m. st. Warszawy z dnia 22 czerwca 2006 r., nakłada  na m. st. Warszawa, w tym Dzielnicę, obowiązek usuwania wszelkich nieczystości z terenów gminnych, w tym także pojawiających się bardzo rzadko ( z reguły jako „podrzuty” na tereny otwarte), do których usunięcia, musimy być przygotowani – stąd też  wymóg zezwoleń na kody odpadów podane w SIWZ pozostają bez zmian.

 12.02.2009 r.

W dniu dzisiejszym zamieszczono kolejne pytania od jednego z oferentów wraz z odpowiedziami

pytania i odpowiedzi (w formacie zip)

 


 Protesty i odwołania:

 

 


kamagra 100mg bestellen generika für levitra cialis preise frankreich preis cialis 20 mg kosten cialis apotheke ist levitra in spanien rezeptfrei