UD-VI-ZP/64/08 dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń informatycznych

Wprowadził:
Michał Brysiak
Michał Brysiak
, 21 maja 2008 r. || Ostatnia aktualizacja: 2008-05-21 13:27:21 || PDF

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i  innych urządzeń informatycznych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - Dzielnicy Praga Południe w warszawie ul. Grochowska 274.

nr sprawy UD-VI-ZP/64/08

składanie ofert do dnia 04.06.2008 r. do godziny 10.00

otwarcie ofert dnia 04.06.2008 r. godzina 11.00


Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń informatycznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy – dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274.
1.     Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w tabeli w załączniku nr 5 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń. W przypadku gdy materiały oryginalne posiadają elementy elektroniczne współpracujące z drukarką, materiały równoważne muszą oferować takie same możliwości funkcjonalne.
2.     Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta, symbol materiału i listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przeznaczone). Opakowania zbiorcze, w których wykonawca dostarczy materiały, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem Wykonawcy.
3.     Dostarczone materiały powinny posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy.
4.     Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru.
5.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych określonych w pkt. 3, jednak nie więcej niż o 20%.
6.     Termin dostawy:
a.       Dostawy będą realizowane częściowo na podstawie zlecenia przekazywanego faksem na wybrane elementy składające się na przedmiot zamówienia.
b.       Termin realizacji dostawy częściowej wynosi 48 godzin roboczych od momentu wysłania zamówienia w godzinach od 8.30 do 15.55,
c.       Dostawy częściowe składające się na całość przedmiotu niniejszej umowy zrealizowane będą do 10.12.2008 r. lub do wyczerpania ilości materiałów eksploatacyjnych składających się na przedmiot zamówienia.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy dostawy określa załącznik nr 5Specyfikacja materiałów eksploatacyjnych.

 

 Klasyfikacja dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30192113-6 Wkłady drukujące,
30125100-2 Wkłady barwiące,
24513000-3 Środki czyszczące,
32584000-0 Nośniki z zapisem danych,
30233160-0 Jednostki pamięci taśmowej,
30217320-2 Dyskietki

 


Pliki do pobrania:

Specyfikacja

1. formularz oferty

2. oswiadczenie art 22

3. wzór umowy (format pdf)


Pytania i odpowiedzi:

 

 


Wybór najkorzystniejszej oferty:

 

 


tadalafil kaufen eu cialis generika wo kaufen super kamagra kaufen mit paypal