DZP-VI-MBR-341-2-1-07 dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i drukarek
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i drukarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy – dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274
nr sprawy DZP-VI-MBR-341-2-1-07
UWAGA :
Delegatura Biura Zamówień Publicznych w Dzielnicy Praga Południe informuje o unieważnieniu ww. postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP - postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i drukarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy – dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274
Szczegółowy zakres rzeczowy dostaw określa załącznik: nr 5 – Specyfikacja materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne będą zamawiane sukcesywnie, w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy, partiami na podstawie pisemnych zamówień Kupującego
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 14 000 EURO.
Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30230000 – 0 Urządzenia komputerowe
30100000 – 0 Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów
Pliki do pobrania:
Załączniki:
Pytania i odpowiedzi:
W dniu 22.06.2007 do Zamawiającego wpłynęło pytanie następującej treści: „ Załącznik nr 6 do SIWZ, pozycja 55: Datamax – czarny. Prosimy o sprecyzowanie modelu urządzenia i podanie symbolu materiału eksploatacyjnego.” Odpowiedź: Model drukarki: DATAMAX DMX – I – 4208, Materiał eksploatacyjny: rolka czarna (nr rolki znajdującej się obecnie w drukarce: ITTR T016 C/IN RESIN 110 x 360 nr 8190716).Wybór najkorzystniejszej oferty:
Protesty i odwołania:
W dniu 21.06.2007 r. do Zamawiającego wpłynął protest następującej treści:
PROTEST (pdf)Zgodnie z Art. 181 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu. Termin otwarcia ofert zostaje niniejszym przesunięty. Nowy termin otwarcia zostanie podany w późniejszym czasie.
29.06.2007 r.
Działając na podstawie art. 183 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 2006 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658, ze zmianą wprowadzoną ustawą z 13 kwietnia 2007 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw Dz. U z 2007 r. Nr 82, poz. 560) uwzględnić protest złożony przez firmę Papier – Hurt Sp. J. Przedsiębiorstwo Handlowe B. Cebula, M. Kiciński.
Tekst rozstrzygnięcia protestu (PDF)
Jednocześnie Delegatura Biura Zamówień Publicznych informuje, że termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 16.07.2007 r.. Oferty należy składać do godziny 1300 (stanowisko 4 lub 5 Wydział Obsługi Mieszkańców, parter), otwarcie ofert nastąpi w sali 305 o godz. 1400.
Uwaga: Zmianie uległy zapisy w załączniku nr 5 oraz załączniku nr 6 do SIWZ.
Warszawa, dn. 09.07.2007 r.
W dniu 09.07.2007 r. do Zamawiającego wpłynął protest następującej treści:
Zgodnie z Art. 181 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający wzywa Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
Warszawa, dn.12.07.2007 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Południe, jako Zamawiający w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych i drukarek na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy – dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274, działając na podstawie art. 183 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z dnia 21 sierpnia 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) postanawia:
odrzucić protest złożony przez:
Wolff Trading Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 187 w dniu 09.07.2007 r.
Treść rozstrzygnięcia protestu (pdf)