UD-VI-WAG/9/15 - Zakup druków Ordynacja podatkowa

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 12 października 2015 r. || Ostatnia aktualizacja: 2016-03-09 12:31:36

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 15 Październik 2015 12:00

wygrała firma: Drukarnia-Hurtownia druków akcydensowych ,,Graf System'', ul. Sląska 47 a 93-237 Łódź2767,50

oferta opiewała na kwotę: 2767,5 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Zlecenie - zakup

Dzień dobry,

 

Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zwraca się z uprzejmą prośbą  o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem na koszt własny druku Zwrotne Potwierdzenie Odbioru / Ordynacja podatkowa w ilości 50.000 sztuk, który powinien spełniać następujące wymogi techniczne:

  •  gramatura papieru: papier offset BD 140 - 200 g/ m2,
  • całość druku, tj. część środkowa plus listwa boczna 100 x160 mm,
  • listwy po obu stronach,
    • perforacja pionowa pozwalająca na wyrywanie środkowej części druku bez jego      uszkodzenia,
    • wymiary druku100 x140 mm(część środkowa bez listew bocznych),
    • pasek kleju10 mmgwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur zabezpieczony osłoną.
    • druki powinny być zapakowane w pudełkach po 1.000 sztuk.

 

W załączeniu skan druku z naniesionymi zmianami tj.

  1. Po tekście Ordynacja podatkowa nanieść zmianę: (Dz. U z 2015 r., poz. 613 j.t)
  2. Poniżej po prawej stronie gdzie widnieje (nazwa i adres nadawcy przesyłki) chcemy wstawić tekst wytłuszczonym drukiem:

   Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

   Urząd Dzielnicy Praga-Południe

   Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Praga-Południe

   ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

   tel./fax 22 44 35 283


Zamówienie będzie zlecone firmie po wyłonieniu najkorzystniejszej cenowo oferty i uzyskaniu akceptacji Pana Burmistrza.

Należność płatna będzie przelewem po odbiorze druków w terminie 21 dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej i dostarczonej faktury VAT na rachunek Zleceniobiorcy wskazany na fakturze VAT. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy.

W przypadku dodatkowych wskazówek proszę kontakt tel. 22 44 35 185

 

Załącznik-przykład druku

Wykaz złożonych ofert

 

 

50000 sztuk.
Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 14 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.