UD-VI-ZP/34/10 awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej
awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych.
nr sprawy UD-VI-ZP/34/10
Nowy termin składania ofert do 02.06.2010 r. godz. 1000
Nowy termin otwarcia ofert 02.06.2010 r. godz. 1300
1. Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe.
Czas reakcji na zlecenie nie dłuższy niż 2 dni od powiadomienia. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.W latach ubiegłych wykonano średnio około 9000 m2 awaryjnych napraw ulic i chodników rocznie.Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzane będzie protokołem odbioru robót.
Zakres i termin wykonania robót przewidzianych do wykonania będzie określany każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub faksem.
Rozliczanie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót podanych przez oferenta i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen – w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR) , stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów – według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u (z kosztami zakupu) – I kwartał 2010 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu.
UWAGA!Warunkiem podpisania umowy jest posiadanie aktualnej decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. Decyzję należy okazać do wglądu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja i ogłoszenie (w formacie zip)
pytania i odpowiedzi:
odwołania: