UD-VI-ZP/11/10 remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej

Wprowadził:
Agata Ziemska
Agata Ziemska
, 26 marca 2010 r. || Ostatnia aktualizacja: 2010-03-26 01:00:00 || PDF

remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych.

  

nr sprawy UD-VI-ZP/11/10

składanie ofert do 12.04.2010 r. godz. 1000

otwarcie ofert 12.04..2010 r. godz. 1200 

  

Nowy termin składania ofert do 19.04.2010 r. godz. 1000

Nowy termin otwarcia ofert 19.04..2010 r. godz. 1300 

 


Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe. Czas reakcji na zlecenie nie dłuższy niż 2 dni od powiadomienia.Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.W latach ubiegłych wykonano średnio około 11000 m2 napraw ulic rocznie.

Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzane będzie protokołem odbioru robót.

Zakres i termin wykonania robót przewidzianych do wykonania będzie określany każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub faksem.

Rozliczanie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót podanych przez oferenta i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen – w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR) , stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie.

Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów – według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u (z kosztami zakupu) – I kwartał 2010 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu

 

2. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV

45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.

 

 


Pliki do pobrania:

Specyfikacja i ogłoszenie  (w formacie zip)

 

 


pytania i odpowiedzi:

 

W związku z licznymi pytaniami termin składania i otwarcia ofert zostaje przesunięty na 19.04.2010.  Pytania i odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie najpóźniej do dnia 14.04.2010 r. 

 

13.04.2010 r.

W związku z wpłynięciem pytań dotyczacych ww. postępowania Wydział Zamówień Publicznych przedstawia poniżej treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego. 

Pytanie 1; Proszę o informację dotyczącą przedmiaru robót – zał. Nr 7 SIWZ poprzez wskazanie wersji obowiązującej kosztorysu w w/w przetargu? 

Odp.1: Załącznik Nr 7 SIWZ stanowi przedmiar robót i kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem do wypełnienia przez Wykonawcę. 

Pytanie 2; Czy Zamawiający w związku z wywozem gruzu, kory asfaltowej przewiduje wymóg nałożony przez przepisy dotyczące ochrony środowiska i gospodarki odpadami posiadania uprawnień wynikłych z w/w przepisów? 

Odp.2: Tak. Odpady powstałe podczas realizacji niniejszego zamówienia, będą rozliczane zgodnie z procedurą wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). 

Pytanie 3; Czy Wykonawca ma skalkulować cenę w remoncie asfaltu lanego i asfaltobetonu jako równe sobie? 

Odp. 3: Tak, proszę skalkulować cenę. cenę w remoncie asfaltu lanego i  asfaltobetonu jako równe sobie. 

Pytanie 4; Czy Zamawiający przewiduje w związku z powyższym wymóg kategorii nawierzchni przy robotach z użyciem asfaltobetonu? 

Odp. 4: Kategoria nawierzchni z asfaltobetonu – KR1, KR2. 

Pytanie 5; Proszę o udzielenie informacji odnośnie kosztorysu, a mianowicie co należy rozumieć pod pojęciem „mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików z wywozem namułu i zanieczyszczeń” w ilości 1 kpl.? 

Odp. 5: Wyszczególnienie robót mechanicznego czyszczenia studzienek ściekowych i przykanalików 1 kpl.:1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochód.
2. Wyjęcie kraty wpustu ściekowego.
3. Czyszczenie osadnika i przykanalika.
4. Odsączenie osadów z wody ściekowej.
5. Wstawienie kraty wpustu ściekowego.
6. Odwiezienie osadów na zwałkę.
 

Pytanie 6; Proszę o udzielenie informacji jakiej wielkości przykanaliki Zamawiający przewiduje do mechanicznego czyszczenia rozumiane jako 1 szt.? 

Odp. 6: Proszę przyjąć dł. przykanalika do 10 m, kam. 150 mm. 

Pytanie 7; Proszę o informację dot. poz. 6, a mianowicie Zamawiający przewiduje wywóz gruzu na odległość 10 km czy należy rozumieć, że Zamawiający wskaże miejsce wywozu i co w przypadku większej odległości? 

Odp. 7: Proszę skalkulować ryczałtową stawkę wywozu 1 m3 ziemi lub gruzu z miejsca rozbiórki do utylizacji (bez określania odległości). Zamawiający nie wskaże miejsca wywozu gruzu. 

Pytanie 8; Czy Zamawiający jako właściciel terenu jest właścicielem powstałego odpadu czy ten obowiązek zostanie przeniesiony na Wykonawcę, prowadzącego roboty drogowe – brak takiej informacji w SIWZ oraz dokumentacji technicznej robót? 

Odp. 8: Odpady powstałe podczas realizacji niniejszego zamówienia będą rozliczane zgodnie z z procedurą wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z  2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). Obowiązek zagospodarowania odpadów zostanie przeniesiony na Wykonawcę.  

Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert z dnia 12.04.2010 r. na dzień 19.04.2010 r., godziny pozostają bez zmian.

 

 


 odwołania:

 

 


preis levitra 5 mg kamagra generika kaufen was kostet kamagra jelly cialis apothekenverkaufspreis levitra bayer apotheke tadalafil billig