UD-VI-ZP/12/10 awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej
awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych.
nr sprawy UD-VI-ZP/12/10
składanie ofert do 12.04.2010 r. godz. 1000
otwarcie ofert 12.04..2010 r. godz. 1200
Nowy termin składania ofert do 19.04.2010 r. godz. 1000
Nowy termin otwarcia ofert 19.04..2010 r. godz. 1200
. Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej oraz awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga Południe.
Czas reakcji na zlecenie nie dłuższy niż 2 dni od powiadomienia. Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń.W latach ubiegłych wykonano średnio około 9000 m2 awaryjnych napraw ulic i chodników rocznie.Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzane będzie protokołem odbioru robót.
Zakres i termin wykonania robót przewidzianych do wykonania będzie określany każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywany telefonicznie lub faksem.
Rozliczanie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót podanych przez oferenta i ujętych w umowie, a w przypadku braku tych cen – w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR) , stawkę Rg oraz narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztu materiałów – według średnich cen publikowanych w materiałach Sekocenbud-u (z kosztami zakupu) – I kwartał 2010 r. lub w oparciu o ceny zawarte w fakturach zakupu powiększone o koszty zakupu.2. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV
45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.
Pliki do pobrania:
Specyfikacja i ogłoszenie (w formacie zip)
pytania i odpowiedzi:
W związku z licznymi pytaniami termin składania i otwarcia ofert zostaje przesunięty na 19.04.2010. Pytania i odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie najpóźniej do dnia 14.04.2010 r.
13.04.2010 r.
W związku z wpłynięciem pytań dotyczacych ww. postępowania Wydział Zamówień Publicznych przedstawia poniżej treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego.
Pytanie 1; Proszę o określenie koloru kostki brukowej „8” z poz. 6 przedmiaru?
Odp. 1: Kostka koloru szarego.
Pytanie 2; Proszę o określenie koloru kostki płytki chodnikowej 50x50 w poz. 8 przedmiaru?
Odp. 2: Płytki chodnikowe 50x50 w kolorze szarym.
Pytanie 3; Proszę o wskazanie koloru kostki z poz. 9 oraz udzielenie informacji czyją własnością pozostanie materiał tj. kostka z rozbiórki?
Odp. 3: Kostka koloru szarego.
Materiał z rozbiórki, który Zamawiający zleci do ponownego wbudowania, zostanie rozliczony na podstawie ofertowych stawek robocizny i narzutów.
Materiał z rozbiórki nie nadający się do wbudowania Wykonawca zagospodaruje zgodnie z procedurą wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).
Pytanie 4; Proszę o informację dot. poz. 10, a mianowicie Zamawiający przewiduje wywóz ziemi i gruzu na odległość 10 km czy należy rozumieć, że Zamawiający wskaże miejsce wywozu i co w przypadku większej odległości?
Odp. 4: Proszę skalkulować ryczałtową stawkę wywozu 1 m3 ziemi lub gruzu z miejsca rozbiórki do utylizacji (bez określania odległości). Zamawiający nie wskaże miejsca wywozu gruzu.
Pytanie 5; Proszę o sprecyzowanie wymogu dotyczącego wykonania mechanicznego czyszczenia studzienek ściekowych i przykanalików poz. 12 przedmiaru, co należy rozumieć pod pojęciem kpl.?
Odp. 5: Wyszczególnienie robót mechanicznego czyszczenia studzienek ściekowych i przykanalików 1 kpl.:1. Zajęcie stanowiska roboczego przez samochód.
2. Wyjęcie kraty wpustu ściekowego.
3. Czyszczenie osadnika i przykanalika.
4. Odsączenie osadów z wody ściekowej.
5. Wstawienie kraty wpustu ściekowego.
6. Odwiezienie osadów na zwałkę.Jako 1 kpl. proszę przyjąć studzienkę ściekową z osadnikiem, syfonem i przykanalikiem kam. 150 mm do 10 m długości.
Pytanie 6; Proszę o informacje, czy materiał pozostały z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego czy Wykonawca we własnym zakresie poddaje go utylizacji?
Odp. 6: Materiał z rozbiórki nie nadający się do wbudowania Wykonawca zagospodaruje zgodnie z procedurą wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).
Pytanie 7; Czy Zamawiający stawia wymagania dotyczące gospodarki odpadowej przy prowadzonych pracach drogowych na jego terenie – brak takiej informacji w SIWZ oraz dokumentacji technicznej robót?
Odp. 7: Odpady powstałe podczas realizacji niniejszego zamówienia, będą rozliczane zgodnie z procedurą wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).
Pytanie 8; Czy Zamawiający jako właściciel terenu jest posiadaczem powstałego odpadu, czy ten obowiązek zostanie przeniesiony na Wykonawcę?
Odp. 8: Materiał z rozbiórki nie nadający się do wbudowania Wykonawca zagospodaruje zgodnie z procedurą wynikającą z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.).
Pytanie 9; Proszę o informację dotycząca przedmiaru, a mianowicie czy Wykonawca przy wymianie materiału w poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5 kosztorysu ma przyjąć do kalkulacji materiał nowy czy przełożyć stary?
Odp. 9: Wykonawca przy wymianie materiału w poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, kosztorysu ma przyjąć do kalkulacji materiał nowy, natomiast przy wymianie materiału w poz. 5 kosztorysu (trylinka) ma przyjąć do kalkulacji materiał z rozbiórki.
Pytanie 10; Proszę o udzielenie informacji jakiej wielkości przykanaliki Zamawiający przewiduje do mechanicznego czyszczenia jako – 1 szt.?
Odp. 10: Do mechanicznego czyszczenia przykanalika jako – 1 szt. proszę przyjąć odcinek z syfonem i przykanalikiem kam. 150 mm do 10 m długości.
Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert z dnia 12.04.2010 r. na dzień 19.04.2010 r., godziny pozostają bez zmian.
odwołania: