UD-VI-ZP/49/09 Wymiana podłóg i drzwi wewnętrznych w Zespole Szkół nr 37

Wprowadził:
Michał Brysiak
Michał Brysiak
, 21 maja 2009 r. || Ostatnia aktualizacja: 2009-05-21 15:18:13 || PDF
 Wymiana podłóg i drzwi wewnętrznych w Zespole Szkół nr 37
przy Al. Stanów Zjednoczonych 24 w Warszawie
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone
w trybie przetargu nieograniczonego
 

nr sprawy UD-VI-ZP/49/09

 termin składania ofert:   15.06.2009 r. do godz. 10.00

otwarcie ofert:  15.06.2009 r. godz. 11.00

wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7000 zł.


Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłóg i drzwi wewnętrznych w Zespole Szkół Nr 37 przy Al. St. Zjednoczonych 24 w Warszawie. Zakres robót obejmuje:
I.        Roboty w zakresie demontażu CPV 45111100-9, rozbiórkowe i roboty transportowe CPV 45111200-0
             - roboty przygotowawcze
             - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych
            - rozkucie otworów
             - rozebranie posadzek z płytek PCW,
          - wywóz materiałów z rozbiórek na wysypisko na odl. do 25 km.
       
II.      Roboty przygotowawcze CPV 45262300-4
          - naprawa ubytków i pęknięć podłoży
         - wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych
         - wykonanie tynków wyrównujących pod wywinięcie wykładziny naściany i malowanie pasów tynku ścian         
                 
III.    Podłogi i posadzki CPV 45432100-5
         - gruntowanie przygotowywanych powierzchni
         - ułożenie warstwy wyrównawczo-samopoziomującej
         - ułożenie i zgrzewanie wykładzin rulonowych
         - osadzenie cokołów, progów i listew ograniczających
         - malowanie i uszczelnienie styku cokołów ze ścianami
         - transport i montaż mebli
         - uporządkowanie placu budowy
    
IV.     Instalowanie drzwi drewnianych na ościeżnicach drewnianych CPV 45421100-5
        - montaż drzwi wewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych płycinowych
          wzmocnionych na trzech zawiasach lakierowanych z zamkiem klamkami
          z szyldami z futrynami drewnianymi - o łącznej ilości                          -   29 szt.
          w tym: -  ”80”   -      5 szt.
                      -  ”90”   -    15 szt.
                      -”100”   -      9 szt.
V.      Roboty wykończeniowe: tynki CPV 45324000-4, malowanie CPV 45442100-8
         - tynkowanie ościeży
         - wykonanie tynków wewnętrznych ościeży
         - dwukrotne malowanie ościeży farbą emulsyjną
         - zabezpieczenie podłóg folią
Przed podpisaniem umowy zostanie spisany protokół uzgodnień przedumownych z wybranym wykonawcą, określający szczegółowy zakres robót do wykonania oraz całkowitą wartość umowy (doprecyzowanie dotyczy ilości m2 wymiany podłóg korytarzy budynków A i C).
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (przedmiar + rysunki) stanowiąca załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5; 45.26.23.00-4; 45.42.11.00-5.
Warunki wykonawstwa:
1.      Wykonanie zgodnie z rysunkami technicznymi, przedmiarem robót, opisami pozycji  kosztorysowych i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru.                
2.      Wykonanie zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych”,  Część I – Roboty ogólnobudowlane i polskimi normami.

Pliki do pobrania:

Dokumentacja przetargowa (w formacie.zip)


Pytania i odpowiedzi:

 

 

 


 Protesty i odwołania:

levitra 10 mg günstig generika levitra erfahrungen cialis usa kaufen original cialis online bestellen cialis apotheke niederlande levitra günstig mit rezept