PPd/58/07 modernizacja Parku Znicza
Modernizacja Parku Znicza w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.
nr sprawy PPd/58/07
składanie ofert do dnia 02.07.2007 do godziny 12.00
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Parku Znicza. Zakres prac do wykonania obejmuje:
- uporządkowanie układu komunikacji poprzez renowację istniejących i budowę nowych tras spacerowych,
- ukształtowanie terenu – niwelację istniejącej górki oraz usypanie trzech niewielkich pagórków oraz wykonanie pofalowania murawy rekreacyjnej,
- budowę placów zabaw dla maluchów i starszaków,
- budowę trasy dla deskorolek, która zimą będzie mogła pełnić funkcję lodowiska,
- budowę fontanny wraz z ozdobnym placem,
- wykonanie obsadzeń roślinnych uatrakcyjniających park,
- uporządkowanie oraz budowę nowego oświetlenia parku wraz z iluminacją ważnych elementów wyposażenia jak fontanna i pomnik,
- budowę sieci hydrantów do zraszania i podlewania roślinności,
- wyposażenie parku w nowoczesne ławki, kosze na śmieci, parkingi rowerowe oraz nowoczesne urządzenia zabawowe dla dzieci,
- budowę ogrodzenia parku.
Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerami: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 36535200-2, 45112710-5
Pliki do pobrania:
2. Dokumentacja projektowa (plik w formacie zip)
3. link do strony zawierającej program 7-zip, niezbędny do rozpakowania pliku Dokumentacji przetargowej
Pytania i odpowiedzi:
PPd/58/07
Pytanie 1:
Delegatura Biura Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe w odpowiedzi na pytania wyjaśnia:
Pytanie:
W części III SIWZ "Warunki oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy" ust. 2 pkt. V, ppkt B 1 (str 9), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: "wykazu conajmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej powyżej 3 mln zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (...)"Prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający wymaga wykazu:- co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej powyżej 3mln zł brutto, czy- co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości powyżej 3 mnl zł brutto i wartości łącznej powyżej 3 mln zł brutto i wartości łącznej powyżej 9 mln zł brutto.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga wykazu co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości powyżej 3 mln zł brutto i wartości łącznej powyżej 9 mln zł brutto.Pytanie 2
Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej równowartość kwoty 60.000 EURO na modernizację Parku Znicza w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.
Delegatura Biura Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe w odpowiedzi na pytania wyjaśnia:
Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonany przedmiot umowy ?
Odpowiedź:
Tak, zgodnie z zapisami § 8 wzoru umowy (rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się nie częściej niż raz w miesiącu fakturami przejściowymi, na podstawie protokołów zaawansowania robót zatwierdzonych przez Zamawiającego na koniec miesiąca oraz fakturą końcową na podstawie protokółu odbioru końcowego). Z poważaniem:
Pytanie: W związku z faktem utworzenia na potrzeby uczestnictwa ww. przetargu konsorcjum kilku firm zwracamy się z prośbą o informację czy taki sposób przedstawienia referencji będzie spełniał wymogi przetargu:
Robota 1
Referencja 1-szej firmy – wartość ponad 3 mln zł brutto
Robota 2
Referencja 1-szej firmy + referencje 2-giej firmy + referencja 3-ciej firmy – razem wartość 3 mln zł brutto (różne miejsca realizacji każdej z firm)
Robota 3
Referencja 1-szej firmy + referencje 2-giej firmy + referencja 3-ciej firmy – razem wartość 3 mln zł brutto (różne miejsca realizacji każdej z firm)
Odpowiedź: Zamawiający w Cz. III pkt 2 B 1) SIWZ wymaga złożenia wykazu co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej powyżej 3 mln. zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania.
Założone przez Państwa konsorcjum kilku firm spełniłoby wyżej wymienione wymagania wówczas, gdyby:
- referencja 1-szej firmy pozostała bez zmian (wartość ponad 3 mln zł brutto)
- referencja 2-giej firmy była o wartości powyżej 3 mln. zł brutto
- referencja 3-trzeciej firmy była o wartości powyżej 3 mln. zł brutto albo dowolna firma lub dwie firmy z występujących wspólnie (niezależnie od ilości firm tworzących konsorcjum) posiadałoby co najmniej 3 referencje o wartości powyżej 3 mln. zł brutto każda. Istotnym jest również zakres wykonywanych robót. Każda z co najmniej 3 referencji może obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia. Może być również tak, że każda z referencji będzie na inny rodzaj robót - o wartości powyżej 3 mln. zł brutto.Np: 1 referencja na nawierzchnie, przyłącza i oświetlenie, 2 na zagospodarowanie zielenią, trzecia na pozostałe roboty objęte przedmiotem zamówienia.Ważnym jednak jest by w sumie wartość referencji była nie mniejsza niż 9 mln zł (3 x 3 mln każda)
Pytanie:Czy zamiast uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlano-wyburzeniowej mogą być załączone uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej?
Odpowiedź: Tak, ale tylko wtedy, gdy uprawnienia budowlane pochodzą z okresu kiedy Prawo Budowlane nie wyszczególniało specjalności wyburzeniowej.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Warszawa, dn. 24.07.2007 r. DZP-VI-341-2-20-07PPd/58 /07
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający: Delegatura Biura Zamówień Publicznych dla Urzędu Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy, ul. Grochowska 274.
Zlecający: Wydział Ochrony Środowiska.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację Parku Znicza w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
2. Liczba otrzymanych ofert : 1, w tym odrzuconych: 0.
3. Kryteria wyboru ofert: cena brutto 100 %.
4. Oferta o najniższej cenie - nr 1 cena brutto oferty: 5 223 538,33 zł
5. Oferta o najwyższej cenie - nr 1 cena brutto oferty: 5 223 538,33 zł
Wybrano ofertę nr 1 firmy: Konsorcjum 2 firmLider:AG Complex Sp. z o.o.03-042 Warszawa ul. Marywilska 44Tel/fax: 022 814 27 77. Uczestnik konsorcjum: Zakład Budowlano-Drogowy „ZAWAR” Sp. z o.o.01-252 Warszawa ul. Przyce 17Tel/fax: 022 474 53 08; 474 53 28
Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrana oferta otrzymała 100 punktów.
6. Cena brutto wybranej oferty wynosi: 5 223 538,33 zł
7. Ogłoszenie o przetargu opublikowano w BZP Nr 107 z dnia 31.05.2007 poz. 31127.
Protesty i odwołania: