PPd/58/07 modernizacja Parku Znicza

Wprowadził:
Grażyna Jeżo
Grażyna Jeżo
, 28 maja 2007 r. || Ostatnia aktualizacja: 2007-05-28 02:00:00 || PDF
Modernizacja Parku Znicza w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.

nr sprawy PPd/58/07

składanie ofert do dnia 02.07.2007 do godziny 12.00

 

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Parku Znicza.  Zakres prac do wykonania obejmuje:

-         uporządkowanie układu komunikacji poprzez renowację istniejących i budowę nowych tras spacerowych,

-         ukształtowanie terenu – niwelację istniejącej górki oraz usypanie trzech niewielkich pagórków oraz wykonanie pofalowania murawy rekreacyjnej,

-         budowę placów zabaw dla maluchów i starszaków,

-         budowę trasy dla deskorolek, która zimą będzie mogła pełnić funkcję lodowiska,

-         budowę fontanny wraz z ozdobnym placem,

-         wykonanie obsadzeń roślinnych uatrakcyjniających park,

-         uporządkowanie oraz budowę nowego oświetlenia parku wraz z iluminacją ważnych elementów wyposażenia jak fontanna i pomnik,

-         budowę sieci hydrantów do zraszania i podlewania roślinności,

-         wyposażenie parku w nowoczesne ławki, kosze na śmieci, parkingi rowerowe oraz nowoczesne urządzenia zabawowe dla dzieci,

-         budowę ogrodzenia parku.

Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerami: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 36535200-2, 45112710-5


Pliki do pobrania:

1. Siwz (plik w formacie zip)

2. Dokumentacja projektowa (plik w formacie zip)

3. link do strony zawierającej program 7-zip, niezbędny do rozpakowania pliku Dokumentacji przetargowej


 Pytania i odpowiedzi:

PPd/58/07

  Pytanie 1:

Delegatura Biura Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe w odpowiedzi na pytania wyjaśnia:

Pytanie: 

W części III SIWZ "Warunki oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy" ust. 2 pkt. V, ppkt B 1 (str 9), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: "wykazu conajmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej powyżej 3 mln zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (...)"Prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający wymaga wykazu:- co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej powyżej 3mln zł brutto, czy- co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości powyżej 3 mnl zł brutto i wartości łącznej powyżej 3 mln zł brutto i wartości łącznej powyżej 9 mln zł brutto.

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga wykazu co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości powyżej 3 mln zł brutto i wartości łącznej powyżej 9 mln zł brutto.

  Pytanie 2

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej równowartość kwoty 60.000 EURO na modernizację Parku Znicza w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy. 

Delegatura Biura Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe w odpowiedzi na pytania wyjaśnia: 

Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonany przedmiot umowy ? 

Odpowiedź:           

Tak, zgodnie z zapisami § 8 wzoru umowy (rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się nie częściej niż raz w miesiącu fakturami przejściowymi, na podstawie protokołów zaawansowania robót zatwierdzonych przez Zamawiającego na koniec miesiąca oraz fakturą końcową na podstawie protokółu odbioru końcowego).                                                                                                  Z poważaniem:

Pytanie: W związku z faktem utworzenia na potrzeby uczestnictwa ww. przetargu konsorcjum kilku firm zwracamy się z prośbą o informację czy taki sposób przedstawienia referencji będzie spełniał wymogi przetargu:

Robota 1

Referencja 1-szej firmy – wartość ponad 3 mln zł brutto

Robota 2

Referencja 1-szej firmy + referencje 2-giej firmy + referencja 3-ciej firmy – razem wartość 3 mln zł brutto (różne miejsca realizacji każdej z firm)

Robota 3

Referencja 1-szej firmy + referencje 2-giej firmy + referencja 3-ciej firmy – razem wartość 3 mln zł brutto (różne miejsca realizacji każdej z firm) 

Odpowiedź: Zamawiający w Cz. III pkt 2 B 1) SIWZ wymaga złożenia wykazu co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej powyżej 3 mln. zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania.

Założone przez Państwa konsorcjum kilku firm spełniłoby wyżej wymienione wymagania wówczas, gdyby:

- referencja 1-szej firmy pozostała bez zmian (wartość ponad 3 mln zł brutto)

- referencja 2-giej firmy była o wartości powyżej 3 mln. zł brutto

- referencja 3-trzeciej firmy była o wartości powyżej 3 mln. zł brutto albo dowolna firma lub dwie firmy z występujących wspólnie (niezależnie od ilości firm tworzących konsorcjum) posiadałoby co najmniej 3 referencje o wartości  powyżej 3 mln. zł brutto każda. Istotnym jest również zakres wykonywanych robót. Każda z co najmniej 3 referencji może obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia. Może być również tak, że każda z referencji będzie na inny rodzaj robót - o wartości powyżej 3 mln. zł brutto.Np: 1 referencja na nawierzchnie, przyłącza i oświetlenie, 2 na zagospodarowanie zielenią, trzecia na pozostałe roboty objęte przedmiotem zamówienia.Ważnym jednak jest by w sumie wartość referencji była nie mniejsza niż 9 mln zł (3 x 3 mln każda) 

Pytanie:Czy zamiast uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlano-wyburzeniowej mogą być załączone uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej? 

Odpowiedź: Tak, ale tylko wtedy, gdy uprawnienia budowlane pochodzą z okresu kiedy Prawo Budowlane nie wyszczególniało specjalności wyburzeniowej.

 


Wybór najkorzystniejszej oferty:

                                                                                                                             Warszawa, dn. 24.07.2007 r.                 DZP-VI-341-2-20-07PPd/58 /07

                                                                                                                                                                      

    

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1.    Zamawiający: Delegatura Biura Zamówień Publicznych dla Urzędu Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy, ul. Grochowska 274.

Zlecający:    Wydział Ochrony Środowiska.         

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację Parku Znicza w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. 

2.             Liczba otrzymanych ofert : 1, w tym odrzuconych: 0. 

3.             Kryteria wyboru ofert: cena  brutto        100 %. 

4.             Oferta o najniższej cenie  -  nr  1            cena brutto oferty: 5 223 538,33 zł  

5.             Oferta o najwyższej cenie -  nr  1           cena brutto oferty: 5 223 538,33  zł              

Wybrano ofertę nr 1 firmy:  Konsorcjum 2 firmLider:AG Complex Sp. z o.o.03-042 Warszawa ul. Marywilska 44Tel/fax: 022 814 27 77. Uczestnik konsorcjum: Zakład Budowlano-Drogowy „ZAWAR” Sp. z o.o.01-252 Warszawa ul. Przyce 17Tel/fax: 022 474 53 08; 474 53 28           

Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrana oferta otrzymała 100 punktów. 

6.             Cena brutto wybranej oferty wynosi: 5 223 538,33 zł 

7.             Ogłoszenie o przetargu opublikowano w BZP Nr 107 z dnia 31.05.2007 poz. 31127.

 

 


 Protesty i odwołania:

 

 


levitra rezeptfrei billig erfahrungsberichte levitra generika kamagra bestellen günstig cialis unterschied generika kamagra günstiger levitra in italien kaufen levitra generika ohne rezept