PPd/22/07 WYPOSAŻENIE BASENU

Wprowadził:
Agata Latawiec
Agata Latawiec
, 26 marca 2007 r. || Ostatnia aktualizacja: 2007-03-26 02:00:00 || PDF

PPd/22/07

Modernizacja i rozbudowa basenu

przy Szkole Podstawowej Nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 – WYPOSAŻENIE BASENU

 UWAGA:

zmiana terminu składania ofert z 12.04.2007 r. godz. 1000  na 17.04.2007 r. godz. 1000

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z zamontowaniem i ustawieniem fabrycznie nowego wyposażenia budynku basenu znajdującego się przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie.

Wykaz zamawianego sprzętu określa załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem Nr 1 do umowy. Projekt aranżacji stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem – 36100000-2.


Piliki do pobrania:

 

Specyfikacja 

 

załączniki do specyfikacji:

 

1) Formularz oferty
2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy
3) Wzór umowy
4) Wykaz dostaw
5) Wykaz wyposażenia
6) Projekt aranżacji

     -   piwnica

     -   parter

     -   piętro

 


Pytania i odpowiedzi:

Warszawa, dnia 11.04.2007 r.  

W związku z wpłynięciem pytań dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Delegatura Biura Zamówień Publicznych w Dzielnicy Praga Południe przesyła poniżej listę pytań wraz z odpowiedziami.

Pytania: 

  1.  Pom. 01.05 oraz 2.22 na rys jest zlew jednokomorowy z ociekaczem, w opisie dwukomorowy (za duży nie zmieści się).
  2.  Tablice informacyjne – brak podanego tekstu jaki ma być wprowadzony.
  3.  Zegar z sekundnikiem , temp wody, powietrza – czy może być zegar elektroniczny, w jaki sposób wykonać pomiar temperatury wody.
  4. Poz 165. oznaczenie głębokości wody – jaki sposób wykonania, materiał, jest 1 szt. a powinno być na jednej niecce przynajmniej 4 szt.
  5. M. in poz. 176 szafka pierwsza pomoc – pusta czy z wyposażeniem, jeśli tak to z jakim?
  6. Lustra w pomieszczeniach sanitarnych dla niepełnosprawnych powinny być nie klejone do ściany tylko specjalne uchylne.
  7. Brak sprzętu ratowniczego i basenowego w pom 1.39 magazyn sprzętu.
  8. Poz. 273 pom. 2.02 wykazuje siedziska 58 szt a na rys jest 104 numerowanych miejsc na ławkach. Co przyjąć do wyceny? Zgodnie z zaleceniem strażaka mają spełniać wymagania p.poż.
  9. Czy w wycenie poz. 61 i 62 należy uwzględnić numerację wraz z brelokami do numerów
  10. Brak w zestawieniu tablic informacyjnych typu, zakaz skoków, punkt apteczny, telefon, zakaz biegów itp.
  11. Brak w zestawieniu regulaminu basenu.
  12. Brak wyposażenia p.poż.
  13. Brak wyposażenia BHP dla pracowników (ubrania, drabiny, pomosty itp.).
  14. Brak oznaczeń drzwi.
  15. Brak wyposażenia medycznego basenu.
  16. Brak systemu pomiaru czasu na zawodach.  
  17. Brak informacji w jaki sposób w trakcie montażu będzie można korzystać z mediów
    i na jakich zasadach będzie wejście na teren budowy basenu. 

Odpowiedzi: 

  1. Zamontować zlew jednokomorowy z ociekaczem.
  2. Tablice informacyjne – nie dotyczy.
  3. Może być zegar elektroniczny bez pomiaru temp. wody.
  4. Oznaczyć w sposób trwały i widoczny zgodnie z normami obowiązującymi na tego typu obiektach (Dz.U.Nr57z dnia 07 czerwca 1997 r.), WOPR zaleca, aby głębokość wody podana była we wszystkich narożnikach niecek z obu stron murku. Razem osiem oznakowań na nieckę.
  5. Szafka – pierwsza pomoc z podstawowym wyposażeniem (Dz. U. Nr 57
    z dnia 07 czerwca 1997 r.).
  6.  Zamontować lustra specjalne uchylne, wyposażenie odpowiednie dla osób niepełnosprawnych.
  7. W magazynie sprzętu (pom. 1.39) należy uwzględnić sprzęt ratowniczy (minimum) – zgodnie z Dz. U. Nr 57 z dnia 07 czerwca 1997 r.
  8. Uwzględnić ławki bez oznaczenia numerami.
  9. Uwzględnić numerację wraz z brelokami do numerów szatniowych – aluminiowe lub HPL z późniejszą możliwością dorobienia zagubionych numerków.
  10. Uwzględnić tablice informacyjne stojące formatu A4 z możliwością wsunięcia żądanej informacji np. zakaz skoków, tor zarezerwowany itp. Jedna tablica na jeden tor.
  11. Tablica w ramie aluminiowej o wymiarach 120 x 70 cm.
  12. Uwzględnić wyposażenie p.poż basenu.
  13. Nie dotyczy.
  14. Zgodnie projektem aranżacji – ustalić z użytkownikiem w trakcie montażu.
  15. Zgodnie z Dz. U. Nr 57 z dnia 07 czerwca 1997 r.
  16. Nie dotyczy.
  17. W trakcie montażu Dostawca w porozumieniu z Inwestorem i Generalnym Wykonawcą ustali zasady korzystania z mediów na budowie (prąd, woda itp.). 

Prosimy o uwzględnienie ww. wyjaśnień w przygotowywanych ofertach.

 

Jednocześnie informujemy o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 17.04.2007 r. do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2007 r. o godz. 1100.

 

 

 

Warszawa, dnia 12.04.2007 r.  

 

 

W związku z wpłynięciem pytania dotyczącego treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Delegatura Biura Zamówień Publicznych w Dzielnicy Praga Południe przesyła poniżej pytanie wraz z odpowiedzią.

 

Pytanie: 

„Proszę o określenie jak należy rozumieć ujęte w zestawieniu wyposażenia elementy :

      siedzenie ratunkowe      płachta ratunkowa 

wg WOPR na basenach tego typu elementy ratownicze nie  występują.”

 

Odpowiedź:

 

Zamawiający rezygnuje z siedzenia i płachty ratunkowej ujętych w zestawieniu wyposażenia.

Prosimy o uwzględnienie ww. wyjaśnienia w przygotowywanych ofertach.

  Jednocześnie przypominamy o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 17.04.2007 r. do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2007 r. o godz. 1100
 

 


Wybór oferty najkorzystniejszej:

Warszawa, dnia 27.04.2007 r.

 

      OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 

 

1.    Zamawiający:          Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Południe Urzędu, ul. Grochowska 274.

Zlecający:               Wydział Infrastruktury.

 

2.    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na modernizację i rozbudowę basenu przy Szkole Podstawowej Nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 – WYPOSAŻENIE BASENU przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

 

3.    Liczba otrzymanych ofert : 3, z tego odrzucono: 0.

 

4.    Kryteria oceny ofert:

Cena                       100 %

 

5.    Ceny brutto:

oferta o najniższej cenie - nr 1 :        358.958,29 zł

oferta o najwyższej cenie - nr 3 :      670.670,60 zł.

 

6.    Wybrano następującą ofertę: nr oferty : 1IMPEX TRADE Sp. z o.o., ul. Bytkowska 1B, 40-950 Katowice.

 

7.    Cena brutto wybranej oferty: 358.958,29 zł.

8.    Uzasadnienie wyboru:

Wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert (cena - 100%) określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (podstawa prawna: art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

9.    Ogłoszenie o postępowaniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 65 z dnia 28.03.2007 r. poz. 19197.

  

 

 


 Protesty :

 

super kamagra bestellen cialis kaufen eu levitra seriös bestellen cialis apotheke niederlande