UD-VI-WAG/43/20 - zakup tonerów na 2021 r.

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 17 grudnia 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-12-28 15:42:27

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 22 Grudzień 2020 14:00

wygrała firma: PRINTEX Sp.z o.o. Sp.k.

oferta opiewała na kwotę: 82860,71 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Administracyjno – Gospodarczy prosi o złożenie oferty cenowej dotyczącej sukcesywnego (kilka razy w ciągu roku) zakupu fabrycznie nowych oryginalnych tonerów, tuszy, bębnów, wkładów atramentowych, ostrzy gilotyny do drukarek i kserokopiarek ujętych w załączniku nr 1 na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy przy ul. Grochowskiej 274 do końca 2021 roku  .

 

W cenie zakupu materiałów eksploatacyjnych należy uwzględnić: cenę, transport oraz rozładunek i wniesienie towaru w miejsce wskazane przez kupującego tj.: do magazynu przy ul. Grochowskiej 274 (brak windy).

 

Kalkulacje kosztów proszę wykonać w załączonej tabeli.

 

Umowa zostanie podpisana po wyłonieniu najkorzystniejszej cenowo oferty i uzyskaniu akceptacji Burmistrza w styczniu 2021 r.

Załączniki:

projekt umowy

tabela ofertowa

 

W razie pytań proszę o kontakt z: Izabelą Trzebińską pod nr tel. 224435211 lub e - mailem: [email protected]

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.