UD-VI-WAG/38/2020 -umowa na wykonywanie i dostawę pieczątek

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 11 grudnia 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-12-29 11:06:00

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 17 Grudzień 2020 16:00

wygrała firma: PIONIER

oferta opiewała na kwotę: 2278,18 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

 Szanowni Państwo, 

w imieniu Wydziału Administracyjno - Gospodarczego dla Dzielnicy Praga  -  Południe m.st. Warszawy zwracam się z prośbą o złożenie ofert na wykonanie  pieczątek w  2021 roku  i dostarczenie do siedziby Urzędu Dzielnicy Praga–Południe ul. Grochowska 274. Oferta będzie załącznikiem do umowy, która zostanie podpisana w styczniu 2021r.,  po wyłonieniu najkorzystniejszej  oferty.   

Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena oraz czas realizacji zamówienia.

Pieczątki będą zamawiane i dostarczane sukcesywnie partiami w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy, na podstawie pisemnych zamówień kupującego, określających wzór pieczątki przesłany scanem drogą elektroniczną na adres e-mail sprzedawcy.  

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar na własny koszt i ryzyko do siedziby Kupującego.

Za  dostarczany  towar  obowiązują  ceny  jednostkowe określone w załączniku, które nie mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy.

Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Sprzedawca będzie zobowiązany  do wymiany towaru na własny koszt, jeżeli zostaną wykryte wady przy odbiorze lub w trakcie jego eksploatacji, w terminie wskazanym przez Kupującego.

Sprzedawca  udziela  dwuletniej  gwarancji  na  dostarczony  towar.  

Umowa może być rozwiązana przez Kupującego w trybie natychmiastowym w przypadku niewykonania w terminie zamówienia lub stwierdzenia uzasadnionych zastrzeżeń co do staranności  wykonywania umowy przez Sprzedawcę.     

Należność za wykonane zamówienie będzie płatna  przelewem na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze.

 Należność będzie płatna w terminie 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Kupującemu faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt wykonania dostawy.

  Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 17.12.2020 r. do godziny 16:00 z podaniem:   

   1) kwoty netto i brutto wykonania wraz z dostawą  przedmiotu zamówienia,

   2) czasu realizacji zamówienia. 

   3) załącznik do umowy

Osoba do kontaktu: Celina Malejczyk  tel. 224435187

e-mail: [email protected]


Informacje dodatkowe

1.  Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.

2.  Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Sprzedawcę.

3.  Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.

4.  Kupujący udzieli zamówienia Sprzedawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.

5.  Z wybranym Sprzedawcą zostanie zawarta umowa.

6.  W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

7.  Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Sprzedawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.

8.  Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.

9.  Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.

10.  Kupujący zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.

11.  Kupujący zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.

12.  Kupujący zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.

13.  Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.

14.  W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

15.  W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 


 


Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.