UD-VI-WAG/30/2020 - UTYLIZACJA I MONTAŻ KASETONÓW NA SALI WOM

Wprowadził:
Krzysztof Rudaś
Krzysztof Rudaś
, 30 listopada 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-12-07 15:24:30

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 07 Grudzień 2020 12:00

wygrała firma: KD KM Krzysztof Mulawa

oferta opiewała na kwotę: 17220 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

DEMONTAZ-MONTAŻ KASETONÓW NA SALI WOM

Warszawa, dnia 30.11.2020 r.

 

                                                                             ZAPYTANIE OFERTOWE

NA DEMONTAŻ I UTYLIZACJĘ KASETONÓW SUFITOWYCH A NASTĘPNIE W ICH MIEJSCE MONTAŻ NOWYCH W POMIESZCZENIACH NA PARTERZE BUDYNKU URZĘDU  DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY PRZY ULICY GROCHOWSKIEJ 274 W WARSZAWIE

 

Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

1.    Prowadzący rozpoznanie

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

ul. Grochowska 274 Warszawa.

2.    Określenie przedmiotu rozpoznania

1)      Przedmiotem zamówienia jest:

a)    Demontaż istniejących kasetonów sufitowych zamontowanych na suficie podwieszanym w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku Urzędu – około 1700 m² tj. około 4900 kasetonów.

b)   Utylizację we własnym zakresie zdemontowanych kasetonów.

c)    Montaż nowych kasetonów w miejsce zdemontowanych – około 4900 sztuk

d)   Około 15% kasetonów należy dociąć do istniejącej infrastruktury elektrycznej i klimatyzacyjnej oraz do istniejących skosów i załamań architektonicznych.

e) wyczyszczenie stelażu sufitu podwieszanego  w obrębie zamontowania punktów wentylacji, klimatyzacji punktów oświetleniowych oraz wzdłuż ścian.

3. Termin i warunki wykonania zamówienia:

1) termin realizacji zamówienia do 22.12.2020r

2) wykonywanie prac przy demontażu i montażu kasetonów na sali WOM po godzinie 16 lub w soboty

3) wykonywanie prac w innych pomieszczeniach w godzinach od 8 do 16 w dni pracy Urzędu

4) po każdorazowym zakończeniu prac sprzątanie terenu

 

4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5. Przygotowanie oferty

   W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. zakup i dostarczenie.

 

6. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający w postępowaniu będzie rozpatrywał tylko oferty, w których Wykonawca osobiście   dokona wizji lokalnej oraz pomiaru w celu realizacji montażu przedmiotu zamówienia.

 

7. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy

Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.

 

8.Informacje dodatkowe

a)    w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty,

b)   zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania,

c)    zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem,

d)   wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę,

e)   zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy,

f)     zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza,

g)    po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie,

h)   zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn,

i)      zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert,

j)     zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert,

k)    zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny,

l)      zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu,

m) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,

 

9. Termin składania ofert i ich ocena

1)    ofertę należy przesłać do dnia 07.12.2020 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną,

2)    termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury jednak nie później niż do dnia 28 grudnia 2020r.

Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.   

Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa,  Plac Bankowy 3/5,  00 – 950 Warszawa,   NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274,  03 – 841 Warszawa

10. Osoby do kontaktu

Krzysztof Rudaś – Główny specjalista, tel. 22 44 35 219.

11. Załączniki jakie powinien złożyć Wykonawca

1) formularz ofertowy.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.