UD-VI-WAG/29/20 wykonanie dodatkowych przesłon z pleksy na stanowiskach obsługi interesantów w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 20 listopada 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-12-01 09:33:17

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 27 Listopad 2020 12:00

wygrała firma: Agencja Reklamowa MASIN Maciej Pajda, ul. A. Krzywoń 2/23, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 7859,7 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

W imieniu Wydziału Administracyjno - Gospodarczego dla Dzielnicy Praga - Południe, zwracam się prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie wraz z montażem przesłon z pleksy na stanowiskach bezpośredniej obsługi interesantów na parterze budynku Urzędu Dzielnicy Praga – Południe przy ul. grochowskiej 274w Warszawie

 

OPIS PRZEDMITU ZAMÓWIENIA:

Przesłony należy wykonać na 44 stanowiskach:

  • 17 stanowisk do zabezpieczenia jednostronnego,
  • 27 stanowisk do zabezpieczenie z dwóch stron.

 ILOŚC I RODZAJ MARETIAŁU: 6 płyt pleksy 3 mm bezbarwnych.

Prace należy wykonywać po godzinie 16 lub w weekendy.

Po wykonaniu prac należy dostarczyć atesty i aprobaty dla zainstalowanych materiałów.

Przed złożeniem oferty należy wykonać pomiary w naturze.

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.


 

W przypadku pytań lub umówienia się na obmiar proszę o kontakt pod nr tel. 22 44 35 184

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 14 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.