- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Remont boksów szatniowych w Szkole Podstawowej nr 163 przy ul. Tarnowieckiej 4 w Warszawie.
Remont boksów szatniowych w Szkole Podstawowej nr 163 przy ul. Tarnowieckiej 4 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 18 Listopad 2020 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Remont boksów szatniowych w Szkole Podstawowej nr 163 przy ul. Tarnowieckiej 4 w Warszawie.
w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zamawiający: Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w szatni szkolnej. Istniejące, stalowe przepierzenia zostaną częściowo zdemontowane i uzupełnione. Rozdzielenie boksów szatniowych obudowane będzie płytami MDF laminowanymi. Każdy boks szatniowy będzie szatnią dla dwóch klas. W wejściach do boksów zamontowane zostaną drzwi aluminiowe 80x200, przezierne. Szyby bezpieczne. Profil aluminiowy „zimny”, w kolorze brązowym. Drzwi wyposażone w klamkę bezpieczną i zamek na wkładkę. Jeden, podwójny boks przeznaczony zostanie na salę ćwiczeń z zamontowanym urządzeniem treningowym ATLAS. W tym boksie drzwi 90x200 cm. Zabudowa płytami MDF od wys. 10 cm nad poziomem posadzki do wysokości 217 cm. Powyżej zabudowy pozostaje pusta przestrzeń. Przewiduje się pomalowanie płyt MDF od strony hallu na kolor zbliżony do koloru ścian. Pozostałe fragmenty płyt w kolorze jasnoszarym. Na ścianach murowanych zamontowane są listwy metalowe. Do listew należy przymocować dwa pasy płyty MDF o szer. 50 cm. Jeden na wysokości 10 cm od poziomu posadzki, drugi na wysokości 130 cm od poziomu posadzki. Na tym pasie montowane będą wieszaki.
Zakres robót: - wycięcie fragmentów przepierzeń stalowych i dorobienie nowych elementów konstrukcji stalowych, - wykonanie drobnych napraw tynku i malowania pomieszczeń, - zamontowanie płyt laminowanych na przygotowanej konstrukcji stalowej, - zamontowanie wieszaków na przygotowanych płytach, - montaż stolarki drzwiowej, - demontaż i wymiana oświetlenia na oświetlenie LED. II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 21 grudnia 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru. 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 29.12.2020 r. d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa z dopiskiem: Remont boksów szatniowych w Szkole Podstawowej nr 163 przy ul. Tarnowieckiej 4 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 18 listopada 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |