- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji: 1. „Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowego punktu przedszkolnego przy ul. Dwernickiego 20”, 2. „Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowego punktu przedszkolnego przy ul. Guderskiego 3"
Wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji: 1. „Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowego punktu przedszkolnego przy ul. Dwernickiego 20”, 2. „Adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia nowego punktu przedszkolnego przy ul. Guderskiego 3"
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Bogumił Woźny
Tel: 224435217
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 06 Listopad 2020 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia oferty na:
w ramach zadania pn.: „Adaptacja lokalu przy ul. Dwernickiego 20 w celu utworzenia nowych miejsc przedszkolnych” Zakres zamówienia obejmuje wykonanie, odrębnie dla każdego lokalu, w szczególności: a. Projekt koncepcyjny obejmuje szczegółową koncepcję architektoniczno-lokalu. Zakres opracowania koncepcji powinien umożliwiać pełną ocenę projektu przez Zamawiającego w zakresie spełnienia wymagań i oczekiwań odnośnie funkcjonalności punktu przedszkolnego, jego standardu oraz wyrazu estetycznego. Koncepcja musi obejmować rzuty, przekrój, propozycje rozwiązań instalacyjnych – w ilości 6 egz.,. b. Projekt budowlany obejmujący wszystkie branże, spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r ze zmianami, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, wraz z wymaganymi prawem sprawdzeniami i zaopiniowaniem całości dokumentacji. Projekt budowlany obejmuje przebudowę/ adaptację lokalu oraz rozbiórki - w ilości 6 egz.,. c. Projekty wykonawcze wszystkich branż, uzupełniające i uszczegóławiające projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. Nr 202 poz.2072 z późniejszymi zmianami ), oraz wymagania obowiązujących norm, aktualnych warunków technicznych i innych przepisów obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu – w ilości 6 egz.,. Dopuszcza się wykonanie projektu jednoetapowego, budowlano-wykonawczego. d. Specyfikacja wyposażenia stałego i ruchomego lokalu tj. opracowanie zawierające w szczególności zestawienie ilościowe konkretnych produktów wszystkich elementów początkowego wyposażenia stałego i ruchomego obiektów, zgodne z wymaganiami PFU oraz niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania obiektu. Specyfikacje należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym – w ilości 6 egz.,. e. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, tj. opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, należy wykonać jako opracowanie, w których należy wydzielić działy zgodnie z przyjętą systematyką podziału robót. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego, wg Wspólnego Słownika Zamówień /CPV/. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno –użytkowego – w ilości 6 egz.,. f. opracowanie i przekazanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku oraz informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w ilości 6 egz., g. opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich (metodą szczegółową i uproszczoną) niezbędnych do udzielenia zamówienia na realizację robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę i wszystkich innych robót budowlanych zawartych w projektach wykonawczych z podziałem na etapy i branże (w tym na pisemny wniosek Zamawiającego w ramach ceny ryczałtowej - aktualizacja cen kosztorysów inwestorskich w okresie trwania rękojmi i gwarancji w terminie do 7 dni od daty otrzymania wniosku – nie więcej niż 2 razy) – w ilości 4 egz., h. uzyskanie aktualnych map geodezyjnych (mapa do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego lub wykonawczego jeśli zajdzie uzasadniona potrzeba, i. opracowanie, wykonanie lub uzyskanie wszelkich niezbędnych badań, ekspertyz lub opinii technicznych potrzebnych dla prawidłowego i zgodnego z przepisami wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz do wykonania projektów wykonawczych (w szczególności ekspertyzy dotyczące spraw konstrukcyjno-budowlanych oraz np. w zależności od potrzeb oddziaływań akustycznych, oddziaływań na lokale sąsiednie itd.) – w ilości 6 egz., j. uzyskanie obowiązkowo pozytywnych opinii wymienionych rzeczoznawców tj. p.poż, sanepid, i bhp dla projektowanej inwestycji (w zakresie wymaganym przepisami) oraz ewentualnie rzeczoznawcy budowlanego w zakresie konstrukcji budynku jeśli zajdzie potrzeba, k. opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji zawierającej wersję elektroniczną dokumentacji tj. płyta CD lub DVD zawierająca całość opracowań w formie cyfrowej: wersję nieedytowalną w PDF (obowiązkowo skany) oraz edytowalną (DOC, XLS, DXF, ATH itp.), l. złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę lub dokonanie zgłoszenia (jeśli przepisy na to pozwolą) wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i załącznikami dla przedmiotowego zadania, m. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenie na budowę lub dokonanie stosownego zgłoszenia (jeśli przepisy na to pozwolą) dla przedmiotowego zadania.
1) nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..….. 2) adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….…. 3) NIP. …………………………………………… 4) Regon ; ……………………………………… 5) nr rachunku bankowego ……………………………………………………………………………… Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ……………………………………………………. Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… 6) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. 7) Termin realizacji zamówienia ……………………………………………………………………….. 8) Okres gwarancji ……………………………………………………………………………………… 9) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ………………………………………………. 10) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym. 11) Data sporządzenia oferty ………………………………………………. 12) Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej.* (*niepotrzebne skreślić)
……………………………………………………. (pieczątka wykonawcy)
Załącznik:
|