Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.

Wprowadził:
Mistur Zbigniew
Mistur Zbigniew
, 15 września 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-09-15 14:31:32

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 22 Wrzesień 2020 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

      ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym

XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.

 

w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

 

Zamawiający:

Urząd m.st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

ul. Grochowska 274

03-841 Warszawa

 

I.  Przedmiot zamówienia:

   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu boisk, w kompleksie sportowo-

rekreacyjnym na terenie XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.

Na terenie placówki znajdują się:

- boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią „sztuczna trawa”, o pow. całkowitej ok. 1100,00 m2,

- boiska z nawierzchnią poliuretanową o łącznej powierzchni ok. 810,00 m2,

- bieżnia lekkoatletyczna z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni ok. 1400,00 m2,

- bieżnia skoku w dal  z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni ok. 110,00 m2,

- piaskownica skoku w dal o wymiarach 7 x 3 m,

- piłkochwyty osłaniające boiska do piłki koszykowej oraz boisko wielofunkcyjne.

Remont polegać będzie na:

1. Piłkochwyty

 - demontaż istniejących słupów i siatek,

- montaż nowych piłkochwytów: przy boisku wielofunkcyjnym 24 x 6 m – (2 kpl.), przy boiskach

  do piłki koszykowej 18 x 4 m – (2 kpl). Słupki min. 8x8 cm, ścianka gr. 3 mm, malowane

  proszkowo na kolor zielony, siatki o oczkach 10x10 cm, sznurek gr. 5 mm.

2. Boisko wielofunkcyjne

- uzupełnienie trawy ( ok. 0,25 m2),

- podniesienie źdźbła trawy przy pomocy sprzętu mechanicznego,

- usunięcie nadmiaru granulatu gumowego.

3. Boiska do koszykówki 

- naprawa zużytego poliuretanu poprzez wstawienie łat o łącznej powierzchni ok. 30 m2,

- oczyszczenie boisk środkami chemicznymi i mechanicznymi,

- wykonanie nowego natrysku na całej powierzchni boisk,

- wymalowanie nowych linii boisk do gry w koszykówkę.

4. Udrożnienie odpływu wody 

- oczyszczenie odpływu liniowego.

5. Skocznia w dal 

- usunięcie istniejącej drewnianej obudowy skoczni oraz zalegającego piasku,

- zamontowanie gumowych obrzeży piaskownicy i uzupełnienie piasku sortowanego,

- zamontowanie nowej deski odbicia na rozbiegu skoczni w dal,

- chemiczne i mechaniczne czyszczenie bieżni skoku w dal.

6. Bieżnia lekkoatletyczna

- uzupełnienie ubytków w nawierzchni poliuretanowej ( stwierdzone trzy ubytki o powierzchni

   ok. 0,1 m2 każdy),

- chemiczne i mechaniczne czyszczenie nawierzchni poliuretanowej bieżni.

7. Porządkowanie terenu

- wykoszenie traw w rejonie kompleksu sportowego na obszarze ok. 1000,00 m2.

 

Czyszczenie poliuretanów polega na usunięciu mchów, nalotów, zabrudzeń  i uzyskaniu jednolitej, czystej barwy nawierzchni.

Koryta odwodnienia liniowego zostaną oczyszczone i udrożnione.

Chodniki i place nie podlegają remontowi a jedynie naprawom, gdyby w wyniku prowadzonych prac uległy zniszczeniu.

W piaskownicy zasypać piasek, nie ulegający ubiciu, o warstwie ok. 40 cm grubości. Piasek musi posiadać atest higieniczny.

 

 Zakres robót objętych specyfikacją techniczną    

 

   - roboty budowlane związane z obiektami na terenie sportowym  - 45212221-1/wiodący/

    - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne                                 - 45111000-8                     

 II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności                 

1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony.

2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 20 listopada 2020 r.

3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie

    przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu

    robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru.

4. Warunki płatności:

a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym

      przedmiotu umowy, 

b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania

     protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami

     nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez

     Zamawiającego  usunięcia tych wad.

c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia  doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami  rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 22.12.2020 r.

d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia

    rachunku bankowego Zamawiającego.

                                                       

III. Kryteria wyboru oferty

  1. Kryterium wyboru oferty: cena ofertowa – 100%.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta pozwalająca zrealizować największy zakres robót w ramach posiadanych środków.
  3.  Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia ( pkt. 1-7).
    1. Od decyzji wyboru oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
    2. Z wyłonionym oferentem zostanie zawarta umowa.

 

IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym.
  2. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać pełną nazwę, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e:mail, numery NIP i REGON,  oraz czytelny podpis oferenta.
  3. Jeżeli oferent reprezentowany będzie przez pełnomocnika, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

 

  1. V.  Czas i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę proszę przesłać w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, na adres:

Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy,  Wydział Infrastruktury,

ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

z dopiskiem: Wykonanie remontu boisk i bieżni lekkoatletycznej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym XXXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Zwycięzców 7/9 w Warszawie.

lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 22 września 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2020 r. o godz. 15.00
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  6. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, i nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony oferenta do zawarcia umowy.

 

VI. Kontakt z zamawiającym

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Wzór oferty ,
  2. Wzór oświadczenia oferenta ,
  3. Opis przedmiotu zamówienia.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania