Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie.

Wprowadził:
Mistur Zbigniew
Mistur Zbigniew
, 15 września 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-09-15 14:11:44

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 22 Wrzesień 2020 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

      ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich  budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego  przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie.

 

w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

 

Zamawiający:

Urząd m.st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

ul. Grochowska 274

03-841 Warszawa

 

I.  Przedmiot zamówienia:

     Przedmiotem zamówienia jest remont ścian podziemia budynku szkoły oraz remont kominów i wymiana rynien wraz z  rurami spustowymi.  Zasadniczym celem robót remontowych jest naprawa izolacji przeciwwilgociowej oraz wykonanie izolacji termicznej na ścianach. Zgodnie z rysunkiem dołączonym do przedmiaru robót, terenem prac związanych z wymianą rynien będzie cały obrys budynku, terenem prac związanych z remontem izolacji pionowych ścian fundamentowych  obszar oznaczony na rysunku jako I etap.

 W zakres robót związanych z izolacją ścian wchodzić będą:

-usunięcie krzewów i innej roślinności w obrębie prowadzonych robót,

- demontaż opasek  i fragmentu podziemnego kanału ceglanego,

- wykonanie wykopów ( odcinkami po ok. 5-10 m) do poziomu ław fundamentowych,

- oczyszczenie i wyrównanie ścian podziemia,

- wykonanie „wyobleń” na połączeniu ścian i ław fundamentowych,

- zagruntowanie i nałożenie warstwy izolacyjnej na ścianach fundamentowych,

- wykonanie 10 cm warstwy ocieplenia ścian fundamentowych styropianem XPS,

- zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu ( konieczne badania stopnia zagęszczenia /≥0,95/),

- wykonanie nowych opasek  w rejonie prowadzonych robót,

- uporządkowanie terenu.

Przy schodach zewnętrznych ( od strony wejścia głównego i od strony hali sportowej) zdemontowane zostaną nakrywy murków wykończone marmolitem i  płytkami  terakoty. W ich miejsce zamontowane zostaną nakrywy z piaskowca.

Drugą grupą robót jest remont kominów i obróbek blacharskich oraz wymiana rynien.

Ubytki tynków na kominach zostaną uzupełnione. Złuszczone i odpadające farby przetarte. Kominy zostaną ponownie pomalowane. Kratki wentylacyjne zostaną przykryte siatką ze stali nierdzewnej, o oczkach 2x2 cm, z drutu średnicy min. 2,5 mm. Na czapkach kominowych zamontowane zostaną obróbki z blachy powlekanej, a czapki kominowe przykryte zostaną papą termozgrzewalną.

Gzyms budynku szkoły jest w wielu miejscach uszkodzony. Po zdemontowaniu części obróbek blacharskich, gzyms zostanie uzupełniony. W istniejącą konstrukcję wklejone zostaną pręty zbrojeniowe tak aby na nich mógł się utrzymać fragment naprawionego gzymsu. Po wykonaniu napraw gzyms zostanie ponownie przykryty obróbką blacharską.

Wymienione zostaną rynny i rury spustowe odprowadzające wody opadowe. Zamontowane zostaną rynny o średnicy 180 mm i rury spustowe o średnicy 150 mm. We wnękach w których zlokalizowane są rury spustowe uzupełnione zostaną wyprawy tynkowe.

Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą  posiadać atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wszystkie materiały w I gatunku.

 Zakres robót objętych specyfikacją techniczną 

   - kładzenie rynien  /wiodący/                45261320-3

   - roboty izolacyjne                                                                                                       45320000-6

   - roboty rozbiórkowe                                                                                               45111300-1

   - roboty w zakresie przygotowania terenu i roboty ziemne                             45111200-0

 

 II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności

1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony.

2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 20 listopada 2020 r.

3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie

    przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu

    robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru.

4. Warunki płatności:

a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym

      przedmiotu umowy, 

b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania

     protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami

     nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez

     Zamawiającego  usunięcia tych wad.

c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia  doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami  rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 22.12.2020 r.

d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia

    rachunku bankowego Zamawiającego.

                                                       

III. Kryteria wyboru oferty

  1. Kryterium wyboru oferty: cena ofertowa – 100%.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
  3.  Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
    1. Od decyzji wyboru oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
    2. Z wyłonionym oferentem zostanie zawarta umowa.

 

IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym.
  2. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać pełną nazwę, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e:mail, numery NIP i REGON,  oraz czytelny podpis oferenta.
  3. Jeżeli oferent reprezentowany będzie przez pełnomocnika, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

 

 

  1. V.  Czas i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę proszę przesłać w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, na adres:

Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy,  Wydział Infrastruktury,

ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

z dopiskiem: Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich  budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego  przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie.

lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 22 września 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2020 r. o godz. 14.00
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  6. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, i nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony oferenta do zawarcia umowy.

 

VI. Kontakt z zamawiającym

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Wzór oferty ,
  2. Wzór oświadczenia oferenta ,
  3. Przedmiar robót.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania