- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie.
Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 22 Wrzesień 2020 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie.
w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Zamawiający: Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ścian podziemia budynku szkoły oraz remont kominów i wymiana rynien wraz z rurami spustowymi. Zasadniczym celem robót remontowych jest naprawa izolacji przeciwwilgociowej oraz wykonanie izolacji termicznej na ścianach. Zgodnie z rysunkiem dołączonym do przedmiaru robót, terenem prac związanych z wymianą rynien będzie cały obrys budynku, terenem prac związanych z remontem izolacji pionowych ścian fundamentowych obszar oznaczony na rysunku jako I etap. W zakres robót związanych z izolacją ścian wchodzić będą: -usunięcie krzewów i innej roślinności w obrębie prowadzonych robót, - demontaż opasek i fragmentu podziemnego kanału ceglanego, - wykonanie wykopów ( odcinkami po ok. 5-10 m) do poziomu ław fundamentowych, - oczyszczenie i wyrównanie ścian podziemia, - wykonanie „wyobleń” na połączeniu ścian i ław fundamentowych, - zagruntowanie i nałożenie warstwy izolacyjnej na ścianach fundamentowych, - wykonanie 10 cm warstwy ocieplenia ścian fundamentowych styropianem XPS, - zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu ( konieczne badania stopnia zagęszczenia /≥0,95/), - wykonanie nowych opasek w rejonie prowadzonych robót, - uporządkowanie terenu. Przy schodach zewnętrznych ( od strony wejścia głównego i od strony hali sportowej) zdemontowane zostaną nakrywy murków wykończone marmolitem i płytkami terakoty. W ich miejsce zamontowane zostaną nakrywy z piaskowca. Drugą grupą robót jest remont kominów i obróbek blacharskich oraz wymiana rynien. Ubytki tynków na kominach zostaną uzupełnione. Złuszczone i odpadające farby przetarte. Kominy zostaną ponownie pomalowane. Kratki wentylacyjne zostaną przykryte siatką ze stali nierdzewnej, o oczkach 2x2 cm, z drutu średnicy min. 2,5 mm. Na czapkach kominowych zamontowane zostaną obróbki z blachy powlekanej, a czapki kominowe przykryte zostaną papą termozgrzewalną. Gzyms budynku szkoły jest w wielu miejscach uszkodzony. Po zdemontowaniu części obróbek blacharskich, gzyms zostanie uzupełniony. W istniejącą konstrukcję wklejone zostaną pręty zbrojeniowe tak aby na nich mógł się utrzymać fragment naprawionego gzymsu. Po wykonaniu napraw gzyms zostanie ponownie przykryty obróbką blacharską. Wymienione zostaną rynny i rury spustowe odprowadzające wody opadowe. Zamontowane zostaną rynny o średnicy 180 mm i rury spustowe o średnicy 150 mm. We wnękach w których zlokalizowane są rury spustowe uzupełnione zostaną wyprawy tynkowe. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą posiadać atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wszystkie materiały w I gatunku. Zakres robót objętych specyfikacją techniczną - kładzenie rynien /wiodący/ 45261320-3 - roboty izolacyjne 45320000-6 - roboty rozbiórkowe 45111300-1 - roboty w zakresie przygotowania terenu i roboty ziemne 45111200-0
II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 20 listopada 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru. 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 22.12.2020 r. d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa z dopiskiem: Remont ścian fundamentowych oraz kominów i obróbek blacharskich budynku XXIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Naddnieprzańskiej 2/4 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 22 września 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |