UD-VI-WOŚ.7031.27.2020.SPE Dostawa i rozstawienie 9 szt. koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Praga-Południe w ramach projektów z budżetu partycypacyjnego w m.st. Warszawie na rok 2020 nr 558 i 1466

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 11 września 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-10-15 14:31:58

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 21 Wrzesień 2020 12:00

wygrała firma: INVESTIM Spółka Akcyjna

oferta opiewała na kwotę: 5900,31 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy składa zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na dostawie i rozstawieniu 9 szt. koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Praga-Południe (osiedle Saska Kępa) w ramach projektów z budżetu partycypacyjnego w m.st. Warszawie na rok 2020 pod nazwą „Śmieci w śmietniku nie na chodniku” (nr 558) i „Więcej koszy na Saskiej Kępie” (nr 1466).

1. Opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i rozstawienie 9 szt. koszy na śmieci na terenie Dzielnicy Praga-Południe. Opis techniczny kosza na śmieci:

a) wykonany z betonu jakości min. C40;

b) o ciężarze min. 150 kg;

c) w kształcie rozszerzającym się do podstawy;

d) z wkładem z blachy metalowej, ocynkowanej, o pojemności ok. 40 l;

e) z kopułą, w kolorze zielonym np. RAL 6002;

f) oznakowany następującymi znakami:

- logo Urzędu Dzielnicy Praga-Południe,

- piktogramem, że kosz jest przewidziany także na odchody zwierzęce,

- piktogramem, że stanowi zakup z budżetu partycypacyjnego.

2. Niezbędne Informacje zawarte w ofercie

1) Cena jednostkowa brutto i netto kosza na śmieci wraz z dostawą i rozstawieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego.

2) Informacja czy w cenie usługi Zamawiający będzie miał swobodę wyboru pokrycia kosza (rodzaju faktury, koloru itp.).

3. Termin realizacji zamówienia

Przewidziany termin realizacji zamówienia do 30 listopada 2020 r.

4. Warunki płatności

Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie rozliczone po zakończeniu wykonania przedmiotu zamówienia i na podstawie protokołu zatwierdzonego przez Zamawiającego bez uwag.

Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek wskazany na fakturze.

M.st. Warszawa oświadcza, że dokona płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, w terminie 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.

5. Sposób przygotowania oferty

Ofertę należy przygotować wedle wzoru, w formie pisemnej i w języku polskim.

6. Kryterium wyboru oferty

Oferty będą oceniane według jedynego kryterium, którym jest cena brutto. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

7. Osoba upoważniona do kontaktów w przedmiocie niniejszego zamówienia

Szymon Pelinko – podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, tel. 22 443 55 02, ul. Padskarbińska 6 Warszawa, II piętro, pok. 211.

8. Informacje dodatkowe

1) Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.

2) Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.

3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy.

4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

5) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.

6) Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.

10) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.

11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.

12) W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa może zostać zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

13) Wykonawca oświadcza, że znany mu jest fakt, iż treść niniejszego zlecenia, a w szczególności dotyczące go dane identyfikujące przedmiot zlecenia i wysokość wynagrodzenia stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 poz. 1429 ze zm.), która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy.

14) W sprawach nieujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.