- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Remont podłóg korytarza II piętra oraz łącznika w budynku Szkoły Podstawowej nr 297 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie.
Remont podłóg korytarza II piętra oraz łącznika w budynku Szkoły Podstawowej nr 297 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 05 Sierpień 2020 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących wykładzin podłogowych w korytarzu II piętra oraz łącznika przy sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 297. Remont polegać będzie na zdemontowaniu drewnianych listew cokołowych, zerwaniu istniejących wykładzin, wykonaniu ewentualnych napraw podłoży pod wykładziny, zeszlifowaniu pozostałości kleju i wyrównaniu podłoża oraz ułożeniu nowej wykładziny PCV, z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 10 cm. Na ścianach, w miejscach po zerwanych listwach cokołowych wyrównany zostanie tynk i wyreperowane wszelkie ubytki. Złączenia nowej wykładziny z wykładzinami w klasach zostaną trwale połączone.
II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 28 sierpnia 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru przedmiotu umowy. 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, z dopiskiem: Remont podłóg korytarza II piętra oraz łącznika w budynku Szkoły Podstawowej nr 297 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 05 sierpnia 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |