- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.
Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 05 Sierpień 2020 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących rynien, obróbek blacharskich i rur spustowych na budynku Liceum Ogólnokształcącego oraz naprawa pokrycia papowego nad łącznikiem pomiędzy budynkiem Liceum oraz budynkiem Szkoły Podstawowej nr 120. Ponadto, w ramach zlecenia wykonane zostaną dodatkowe trzy rury spustowe odprowadzające wody opadowe z dachu budynku Liceum. Rury spustowe, oznaczone na schemacie nr 1 i 2, połączone zostaną z najbliższymi odpływami za pomocą rur PCV o średnicy 150 mm. Woda z rury spustowej nr 3 odprowadzana będzie na dach łącznika pomiędzy budynkami szkół. W gzymsie dachu, w miejscach nowych rur spustowych, konieczne będzie wykonanie trzech przewiertów o średnicy min. 160 mm. Instalacja odgromowa nie podlega wymianie ani remontowi. W obrębie rury spustowej oznaczonej na szkicu, wykonany zostanie wykop o szerokości ok. 4,0 m (po dwa metry z każdej strony rury spustowej), na głębokość ok. 2,0 m ( do ław fundamentowych). Należy się tam spodziewać uszkodzonej rury spustowej. Podczas opadów, woda przedostaje się przez mur do wewnątrz budynku. Rura będzie wymieniona, a ściana zaizolowana przeciwwilgociowo. Na dachu łącznika pomiędzy budynkami, istniejące pokrycie zostanie oczyszczone, umocnione i zagruntowane. Całość zostanie przykryta nową warstwą papy termozgrzewalnej o gr. 5,6 mm. Papa wywinięta na ściany ok. 15 cm, zakończona listwami dociskowymi. Całość robót demontażowych i montażowych związanych z rynnami, obróbkami blacharskimi i rynnami prowadzona będzie z podnośnika koszowego. Wysokość budynku : 11,0 – 12,0 m.
W szczegółowy zakres robót wchodzą, m.in:
1) demontaż istniejących rynien, obróbek blacharskich i rur spustowych, 2) wykonanie otworów w gzymsie na przejścia nowych rur spustowych, 3) wyprofilowanie nowych spadków spływu wody w rynnach, 4) wykonanie obróbek blacharskich na gzymsach i ściankach attyk, 5) zamontowanie nowych rynien i rur spustowych, 6) połączenie nowych rur spustowych z dotychczasowymi odpływami najbliższych rur spustowych, 7) wykonanie pokrycia papowego papą o grubości 5,6 mm na łączniku pomiędzy budynkami szkół.
II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 30 września 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru. przedmiotu umowy, 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym
b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. d) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, z dopiskiem: Remont dachu budynku XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 05 sierpnia 2020 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092 904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |