„Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy mieszczącego się przy ulicy Grochowskiej 274 w Warszawie.

Wprowadził:
Krzysztof Rudaś
Krzysztof Rudaś
, 24 lipca 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-08-03 13:32:11

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 30 Lipiec 2020 12:00

wygrała firma: VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A., ul. Batorego 2, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 156048,55 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

„Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy mieszczącego się przy ulicy Grochowskiej 274 w Warszawie.„Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy mieszczącego się przy ulicy Grochowskiej 274 w Warszawie.

 

 

Warszawa, dnia 22.07.2020 r.                                                                                                                                                     

 

                                                                                 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY/OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

 

 

Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa zaprasza do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:

 

Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe mieszczącego się przy ulicy Grochowskiej 274 w Warszawie.

 

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić niżej opisane warunki:

 

 

 

1.    Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

 

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:

 

- posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie przetwarzania energii cieplnej wydana przez Prezesa urzędu regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne,

 

- posiadania wiedzy i doświadczenia,

 

- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

- sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

Ocena spełnienia ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

 

2.    Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.10.2020 r. do 30.09.2021 r.

 

3. Kryteria oceny oferty.

 

W celu wybrania najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjmuje następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:

 

-    I  kryterium: cena brutto – waga 80%,

 

- II kryterium: czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-  rozliczeniowego w miejscu jego zainstalowania – waga 20%.

 

4. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów.

 

Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:

 

 

 

P + Pc +Pt

 

gdzie:

 

P – łączna ilość punktów

 

Pc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”

 

Pt – ilość punktów w kryterium „czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego zainstalowania”

 

 

 

- kryterium „cena brutto” – waga 80%

 

Każda oferta w kryterium „cena brutto” obliczona zostanie wg wzoru

 

 

 

                najniższa cena ofertowa brutto

 

Pc = ……………………………………………………x 80 pkt, przy czym 1 pkt +1%

 

cena brutto badanej oferty

 

 

 

- kryterium „czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego zainstalowania”.

 

Każdej ofercie zostanie przyznana w kryterium „czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego zainstalowania” wg poniższej zasady:

 

- czas reakcji wynoszący do 12 godz. od zgłoszenia – 20 pkt,

 

- czas reakcji wynoszący od 12 do 24 godz. od zgłoszenia – 15 pkt,

 

- czas reakcji wynoszący od 24 do 36 godz. od zgłoszenia – 5 pkt,

 

- czas reakcji wynoszący powyżej  36 godz. od zgłoszenia – 0 pkt.

 

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów dla każdej z ofert.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.

 

5. Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

 

1)    pełnomocnictwo – do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze,

 

2)    wykonawca przedstawi do negocjacji swój projekt umowy oraz formularz cenowy (załącznik nr 5),

 

3)    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

4)    oświadczenie wykonawcy o pełnieniu warunków udziału w postepowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik nr 2),

 

5)    koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie przetwarzania energii cieplnej wydana przez Prezesa urzędu regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne.

 

6.    Termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.   

 

Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa,  Plac Bankowy 3/5,  00 – 950 Warszawa,   NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274,  03 – 841 Warszawa

 

Oferty, które nie spełniają wskazanych powyżej warunków, a także te, które są niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa zostaną odrzucone.

 

Wymagane dokumenty należy przesłać e-mailem.

 

 

 

Wykaz załączników:

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.
  2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  3. Wydruk oferty.
  4. Informacje dodatkowe.
  5. Formularz cenowy
  6. POPRAWIONY formularz cenowy

 

 

Pytania do postępowania ofertowego od firmy VEOLIA ENERGIA WARSZAWA S.A.

1)      jaką ilość GJ Wykonawca ma brać pod uwagę wyliczając wartość oferty?

ODPOWIEDŹ: DO WYLICZENIA OFERTY NALEŻY PRZYJĄĆ WARTOŚĆ 2300 GJ

2)      Czy pkt 10 Załącznika nr 3 powinien zawierać datę 30.09.2021r.? 

ODPOWIEDŹ: TAK w pkt 10 Załącznika nr 3 powinna być data 30.09.2021r.


Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.