UD-VI-WAG/17/20 OBSŁUGA TRANSPORTOWA WYBORÓW PREZYDENCKICH

Wprowadził:
Krzysztof Rudaś
Krzysztof Rudaś
, 17 marca 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-03-24 12:43:59

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 23 Marzec 2020 12:00

wygrała firma: JAPA&Co Dariusz Jakubowski

oferta opiewała na kwotę: 21771 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

SWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH PRZY OBSŁUDZE OKW W ZWIĄZKU Z WYBORAMI NA PREZYDENTA RP

Warszawa, dnia 17.03.2020 r.

 

                                                                             ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczeniu usługi przy obsłudze Obwodowych Komisji Wyborczych (OKW) na terenie Dzielnicy Praga- Południe m. st. Warszawy w związku z wyborami na Prezydenta RP .

 

Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

1.    Prowadzący rozpoznanie

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

ul. Grochowska 274 Warszawa.

 

2.    Określenie przedmiotu rozpoznania

Zakres usług przy obsłudze Obwodowych Komisji Wyborczych w związku z wyborami na Prezydenta RP w dniu 10 maja 2020 roku I Tura i ewentualnie 24 maja 2020 II Tura.

Usługa obejmuje prace fizyczne i transportowe polegające na wyposażeniu w sprzęt wyborczy lokali na terenie Dzielnicy Praga Południe, w których siedziby mają Obwodowe Komisje Wyborcze oraz po zakończeniu wyborów ich demontaż i złożenie w magazynie wyborczym, usytuowanym w pomieszczeniach piwnicznych bloku mieszkalnego, położonego przy ulicy Podskarbińskiej 7 w oraz ulicy Grochowskiej 274 w Warszawie.

Ilość Komisji: 85 Obwodowych Komisji Wyborczych na terenie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy.

 

Prace fizyczne i transportowe do wykonania:

 

1)  codzienny załadunek i rozwiezienie sprzętu wyborczego, tj. osłonki, urny, flagi, krzesła, stoły oraz inne materiały do lokali wyborczych, w ilości zgodnej z harmonogramem Zamawiającego od dnia 20.04.2019 r. do dnia 08.05.2020 r, (przywieziony sprzęt pozostanie w lokalach wyborczych w przypadku ogłoszenia II tury wyborów), w przypadku II Tury Wyborów od dnia 21.05.2020 r do dnia 23.05.2020r  

2) w magazynie Zamawiającego należy przed rozwiezieniem sprzętu wyborczego wykonać prace polegające na:

a) oczyszczeniu z kurzu urn wewnątrz i na zewnątrz oraz usunięciu pozostałości po przyklejonych do płyty plexi starych plombach,

b) oczyszczeniu z kurzu stołów, parawanów oraz innego sprzętu wyborczego,

      3)  w siedzibach Obwodowych Komisji Wyborczych należy:

a) skompletować stoły wyborcze, parawany, inny sprzęt, dopasować pokrywy zamykające urny,

            b) w miarę potrzeb pobrać z magazynu i położyć wykładzinę podłogową w 4 punktach,

            c) pobrać z magazynu sukno i dopasować je na stoły wyborcze, oraz tkaniny dekoracyjne, 

            d) złożyć sprzęt wyborczy w miejsce wskazane przez osobę odpowiedzialną za lokal,

4) demontaż i zwiezienie sprzętu wyborczego z siedzib Obwodowych Komisji Wyborczych do magazynu przy ul. Podskarbińskiej 7 oraz ulicy Grochowskiej 274 w przypadku rozstrzygnięcia wyniku wyborów w:

      I TURZE –  od 11.05.2020r do 21.05.2020r

      II TURZE – od 25.05.2020r do 04.06.2020r  

5) ułożenie sprzętu wyborczego w magazynie Urzędu przy ul. Podskarbińskiej 7 zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.

6)  pomoc w rozładunku kart do głosowania w budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274 przed wyborami (terminy wskaże Zamawiający), przeniesienie ich i ułożenie we wskazane miejsce przez Zamawiającego (2 osoby).

7) pomoc w przenoszeniu kart do głosowania, worków, paczek w sobotę przedwyborczą w dniu  09.05.2020 r I Tura i w przypadku ogłoszenia II Tury w dniu 23.05.2020r. w godzinach 8: 00 – 16: 00 ( 2 osoby), oraz w niedzielę wyborczą 10.05.2019 r I Tura i w przypadku ogłoszenia II Tury w dniu 24.05.2020R od godz. 21: 00 do zakończenia akcji wyborczej (3 osoby). O czasie zakończenia prac decyduje przedstawiciel Zamawiającego (w wyjątkowej sytuacji nawet do godz.18.00 w dniu 11.05.2020 r I Tura, 25.05.2020 II Tura.),

8) zniesienie i przewiezienie kart do głosowania po zakończeniu wyborów do archiwum Urzędu przy ul. Podskarbińskiej 10B (lub inne miejsce) w terminie wskazanym prze Zamawiającego i ułożenie ich zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (3 osoby),

9) oznakowanie przed wyborami taśmą przeszklonych ścian i stopni schodów w wytypowanych lokalach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (około 37 lokali).

 

Wymogi dodatkowe:

 

1)      prace określone powyżej oprócz kierowcy wykonywać będzie dwóch lub więcej pracowników przewoźnika pod doraźnym nadzorem przedstawiciela Zamawiającego korzystającego z pojazdu przewoźnika.

2)      przewidywany czas pracy w godzinach 08: 00 – 16: 00, w dni poprzedzające wybory do wykonania zadania.

3)      w razie potrzeby pojazd Przewoźnika może wykonywać przejazdy dwu lub trzy krotne do siedziby Obwodowej Komisji Wyborczej.

4)      ze względu na wykonanie przezroczystych urn wyborczych z poliwęglanu zachodzi konieczność zachowania szczególnej ostrożności przy załadunku, rozładunku oraz składaniu urny. Przy transporcie większej ilości urn istnieje możliwość transportu przedmiotowych urn jedna w drugiej. Wówczas należy obowiązkowo stosować przekładki ze styropianu. Nie stosowanie się do wymogu właściwego transportu urn wyborczych traktowane będzie, jako nierzetelne wykonanie przedmiotu umowy.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca jest zobowiązany przed złożeniem oferty do przeprowadzenia wizji lokalnej magazynu wyborczego oraz otoczenia budynku przy ulicy Podskarbińskiej 7 oraz ulicy Grochowskiej 274 w Warszawie w terminie składania ofert (włącznie) w godzinach 08.30-14.30 (Od poniedziałku do piątku) w dni robocze. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić osobie wskazanej do kontaktu.

 

4. Przygotowanie oferty

W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji zamówienia przy uwzględnieniu I i II Tury Wyborów. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

6. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy

Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.

 

7. Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)     wykonanie umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

2)     przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i ochrony mienia, obowiązujących na terenie budynków,

3)     zorganizowanie i zabezpieczenie zaplecza we własnym zakresie, w szczególności zabezpieczenie wejść do budynku przed dostępem osób trzecich,

4)     przejęcie od Zamawiającego terenu prac, zabezpieczenie terenu robót pod względem przepisów bhp i ppoż. a także ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. Wykonawca od protokólarnego przejęcia terenu robót do chwili uporządkowania terenu ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe na tym terenie lub powstałe w związku z wykonywaniem umowy,

5)     realizowanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania mieszkańców,

6)     zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń i mienia Urzędu przed zniszczeniem, zapyleniem lub trwałym zabrudzeniem,

7)     sprzątanie na bieżąco miejsc wykonywania prac,

8)     uzgodnienie z Zamawiającym miejsca gromadzenia odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania robót, ich wywozu i ponoszenie opłat z tego tytułu. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat,

9)     po zakończeniu prac w terminie ustalonym przez Zamawiającego w protokole odbioru, uporządkowanie pomieszczenia, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z pracami, pozostałości materiałów, foli i śmieci,

10)   ponoszenie odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne,

11)                   wykonawca, w przypadku zniszczenia lub zagubienia sprzętu wyborczego, zobowiązuje się do jego naprawienia lub odkupienia w terminie do 10 dni od zakończenia obowiązywania niniejszej umowy.

12) W celu zapewnienia łączności, Wykonawca będzie dysponował telefonem o nr ………………… oraz pocztą elektroniczną o adresie: …………………………………….

 

7.Informacje dodatkowe

a)    w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty,

b)   zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania,

c)    zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem,

d)   wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę,

e)   zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy,

f)     zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza,

g)    z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa,

h)   po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie,

i)      zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn,

j)     zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert,

k)    zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert,

l)      zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny,

m) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu,

n)   zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,

o)   w przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta, jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

p)   w sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

8. Termin składania ofert i ich ocena

1) ofertę należy przesłać do dnia 23.03.2020 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną,

2)     termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.   

Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa,  Plac Bankowy 3/5,  00 – 950 Warszawa,   NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274,  03 – 841 Warszawa

               

9. Osoby do kontaktu

Krzysztof Rudaś – główny specjalista, tel. 22 44 35 219

 

10. Załączniki, jakie powinien złożyć Wykonawca

1) formularz ofertowy – zał. nr 1,

 

 

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.