UD-VI-WOŚ.7031.7.2020.BMA Przeprowadzenie okresowej kontroli obiektów budowlanych – 3 ogólnodostępnych ujęć wody oligoceńskiej

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 13 lutego 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-03-10 13:58:45

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 21 Luty 2020 23:00

wygrała firma: DB Profesja s.c.

oferta opiewała na kwotę: 1377,6 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WOŚ.7031.7.2020.BMA Przeprowadzenie okresowej kontroli obiektów budowlanych – 3 ogólnodostępnych ujęć wody oligoceńskiej

 

Warszawa, 12 lutego 2020 r.

 

Znak sprawy:  UD-VI-WOŚ.7031.7.2020.BMA                                                                                                       

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

        Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:

        przeprowadzenie okresowej kontroli obiektów budowlanych – 3 ogólnodostępnych ujęć wody      

        oligoceńskiej:

- rocznej zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt 1 oraz  ust. 4 i 5  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) dla dwóch ujęć  zlokalizowanych w Warszawie przy ulicach: Motorowej/Ostrzyckiej i Grenadierów 51/59,

- pięcioletniej   zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt 2 oraz  ust. 4 i 5  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) dla ujęcia zlokalizowanego przy ul. Walecznych 59.

Każdy obiekt rozumiany jest jako budynek parterowy z pomieszczeniami: stacji uzdatniania wody wraz z ciągiem technologicznym, poboru wody dla ludności z kranami czerpalnymi wewnątrz pomieszczenia i kranami czerpalnymi zainstalowanymi na elewacji budynku oraz studnią głębinową z jej obudową i wszystkimi instalacjami.

 

  1. W ramach przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym miedzy innymi koszty przygotowania:  dokumentacji i protokołów kontrolno-pomiarowych wraz z dokumentacją fotograficzną przeprowadzonej kontroli, podpisanych przez uprawnione osoby po 2 egz. dla każdego ujęcia.
  2. Oferty cenowe uwzgledniające w/w elementy winny być sporządzone dla każdego obiektu oddzielnie, w każdej należy podać cenę brutto i netto oraz termin wykonania zamówienia ( w liczbie dni roboczych).
  3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100%.
  4. Termin realizacji zamówienia: do 27 marca 2020 r.,
  5. Oferty należy złożyć osobiście w  Wydziale Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy, z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie ( pokój 212, II piętro) lub dostarczyć  drogą elektroniczną e-mailem  na adres: pp[email protected].
  6. 6.       Termin  składania ofert ustala się na 21 lutego 2020 r.
  7. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Zlecenobiorcy w terminie 21 dni od daty zatwierdzenia dokumentów rozliczeniowych i przyjęcia faktury przez Zleceniodawcę. Zleceniodawca  oświadcza, że m.st. Warszawa będzie dokonywało płatności za wykonaną usługę  z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
  8. Osoba upoważnioną do kontaktu z oferentami  jest  p. Beata Maciszewska-Ożóg – główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe tel: 22-44-35-500. Wglądu do istniejących dokumentacji dla poszczególnych ujęć można dokonać w siedzibie Wydziału przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, II piętro, pokój 212, po uprzednim telefonicznym umówieniu.
  9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  10. Treść oferty:

 

nazwa wykonawcy ………………………………………………..………………………………………………………..…………..…..

adres wykonawcy ………………………………………………..………………………….……………………………..…………….….

NIP. ……………………………………………

Regon ; ………………………………………

nr rachunku bankowego ……………………………………………………………………………………………………………………

tel. ……………………………………,adres e-mail………………………………………………….…………………………………..…..

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia dla ujęcia zlokalizowanego  przy ulicy …………………………:

Cena netto……………… zł (słownie złotych) ………………………………………………………………………………………….

Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) …………………………………………………………………….………………….

Cena brutto…………….... zł (słownie złotych) …………………………………………………………….…………………………

Ilość dni roboczych dot. wykonania zamówienia ………………………………………………………………..………………

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń …………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………..

Termin realizacji zamówienia ………………………………………..………………………………..……………………………..…..

Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………………..…………………………………

Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia …………………..……………………………….……………………….

Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym ……………………………………………

Data sporządzenia oferty …………………………………………………………………………….………………………..…………….

Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy……………………………..………………………

 

 

 

 

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 24 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.