UD-VI-WOŚ.7031.7.2020.BMA Przeprowadzenie okresowej kontroli obiektów budowlanych – 3 ogólnodostępnych ujęć wody oligoceńskiej
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 21 Luty 2020 23:00
wygrała firma: DB Profesja s.c.
oferta opiewała na kwotę: 1377,6 zł brutto.
Lp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 | UD-VI-WOŚ.7031.7.2020.BMA Przeprowadzenie okresowej kontroli obiektów budowlanych – 3 ogólnodostępnych ujęć wody oligoceńskiej
Warszawa, 12 lutego 2020 r.
Znak sprawy: UD-VI-WOŚ.7031.7.2020.BMA
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na: przeprowadzenie okresowej kontroli obiektów budowlanych – 3 ogólnodostępnych ujęć wody oligoceńskiej: - rocznej zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 4 i 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) dla dwóch ujęć zlokalizowanych w Warszawie przy ulicach: Motorowej/Ostrzyckiej i Grenadierów 51/59, - pięcioletniej zgodnie z wymogami art. 62 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 4 i 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) dla ujęcia zlokalizowanego przy ul. Walecznych 59. Każdy obiekt rozumiany jest jako budynek parterowy z pomieszczeniami: stacji uzdatniania wody wraz z ciągiem technologicznym, poboru wody dla ludności z kranami czerpalnymi wewnątrz pomieszczenia i kranami czerpalnymi zainstalowanymi na elewacji budynku oraz studnią głębinową z jej obudową i wszystkimi instalacjami.
nazwa wykonawcy ………………………………………………..………………………………………………………..…………..….. adres wykonawcy ………………………………………………..………………………….……………………………..…………….…. NIP. …………………………………………… Regon ; ……………………………………… nr rachunku bankowego …………………………………………………………………………………………………………………… tel. ……………………………………,adres e-mail………………………………………………….…………………………………..….. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia dla ujęcia zlokalizowanego przy ulicy …………………………: Cena netto……………… zł (słownie złotych) …………………………………………………………………………………………. Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) …………………………………………………………………….…………………. Cena brutto…………….... zł (słownie złotych) …………………………………………………………….………………………… Ilość dni roboczych dot. wykonania zamówienia ………………………………………………………………..……………… Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń …………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………….. Termin realizacji zamówienia ………………………………………..………………………………..……………………………..….. Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………………..………………………………… Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia …………………..……………………………….………………………. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym …………………………………………… Data sporządzenia oferty …………………………………………………………………………….………………………..……………. Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy……………………………..………………………
|