UD-VI-WOŚ.7031.3.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie dotyczącym nadzoru ornitologiczno-chiropterologicznego, o numerach 288 i 2140 w 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiotem zamówienia jest nadzór ornitologiczno/chiropterologiczny przy realizacji projektów budżetu obywatelskiego numer:
• 288 „Budki lęgowe dla drobnych owadożernych ptaków i nietoperzy. Naturalnie przeciw komarom i innym uciążliwym owadom”
• 2140 „Chronimy ptaki i nietoperze w parkach i w zadrzewieniach Pragi Południe oraz na brzegu Wisły w tej Dzielnicy – konserwacja oraz zawieszenie nowych skrzynek lęgowych”. polegający na:
- sprawdzeniu zgodności skrzynek dla ptaków i nietoperzy z opisem w zapytaniu ofertowym,
- kontroli terminu i prawidłowości wykonania czyszczenia skrzynek i wykonanych prac naprawczych,
- sprawdzanie prawidłowego wyznaczenia miejsc zawieszenia skrzynek dla ptaków i nietoperzy,
- kontrola sposobu zamontowania skrzynek na drzewach.
- wykonanie sprawozdania z przeprowadzonych działań, w szczególności opis zajęcia skontrolowanych 2-krotnie skrzynek przez poszczególne gatunki ptaków, wraz z wnioskami,
- jak również sporządzenie mapy w systemie GIS z lokalizacją wszystkich skrzynek.
- Całkowita kwota brutto wykonania przedmiotu umowy podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy.
- Osoba wykonująca nadzór musi wykazać się:
- dyplomem ukończenia studiów wyższych II stopnia, z zakresu ochrony środowiska, biologii, leśnictwa lub pokrewne
- posiadać udokumentowany staż pracy w placówce naukowej jako ornitolog lub praca magisterska z tego zakresu,
- udokumentowane dwa nadzory nad zawieszaniem skrzynek dla ptaków, sprawowane niezależnie od podmiotu, który wieszał skrzynki.
- Oferent w razie wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających doświadczenie osoby, która będzie pełniła nadzór.
- Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100%.
- Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2020 r.,
- Miejsce i termin złożenia oferty Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 211
- Termin otwarcia ofert: 3 luty 2020 r.
- Warunki płatności przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi bez wad.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Ewa Langowska
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Treść oferty:
Formularz ofertowy :
Lp.
|
|
Cena brutto
|
1
|
Nadzór nad I czyszczeniem 300 skrzynek
|
|
2
|
Nadzór nad wieszaniem skrzynek
|
|
3
|
Nadzór nad I czyszczeniem 300 skrzynek
|
|
4
|
Wykonanie sprawozdania wraz z mapą w systemie GIS z lokalizacją wszystkich skrzynek.
|
|
1) nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..
2) adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….
3) NIP. ……………………………………………
4) Regon ; ………………………………………
5) nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………
6) telefon…………………………………….., e-mail……………………………………………………….
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ……………………………………………………….
Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ………………………………………………………
Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ………………………………………………………
7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń
8) Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..
9) Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………
10) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….
11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym
12) Data sporządzenia oferty ……………………………………………….
13) Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
|