UD-VI-WOŚ.7031.3.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie dotyczącym nadzoru ornitologiczno-chiropterologicznego, o numerach 288 i 2140 w 2020 r.

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 24 stycznia 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-02-05 14:04:46

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 03 Luty 2020 23:00

wygrała firma: ELMAG- Magdalena Wirska

oferta opiewała na kwotę: 4949 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WOŚ.7031.3.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie dotyczącym nadzoru ornitologiczno-chiropterologicznego, o numerach 288 i 2140 w 2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór ornitologiczno/chiropterologiczny przy  realizacji projektów budżetu obywatelskiego numer:

•             288 „Budki lęgowe dla drobnych owadożernych ptaków i nietoperzy. Naturalnie przeciw komarom i innym uciążliwym owadom”

•             2140 „Chronimy ptaki i nietoperze w parkach i w zadrzewieniach Pragi Południe oraz na brzegu Wisły w tej Dzielnicy – konserwacja oraz zawieszenie nowych skrzynek lęgowych”. polegający na:

  • sprawdzeniu zgodności skrzynek dla ptaków i nietoperzy z opisem w zapytaniu ofertowym,
  • kontroli terminu i prawidłowości wykonania czyszczenia skrzynek i wykonanych prac naprawczych,
  • sprawdzanie prawidłowego wyznaczenia miejsc zawieszenia skrzynek dla ptaków i nietoperzy,
  • kontrola sposobu zamontowania skrzynek na drzewach.
  • wykonanie sprawozdania z przeprowadzonych działań,  w szczególności opis zajęcia skontrolowanych 2-krotnie skrzynek przez poszczególne gatunki ptaków, wraz z wnioskami,
  • jak również sporządzenie mapy w systemie GIS z lokalizacją wszystkich skrzynek.
  1. Całkowita kwota brutto wykonania przedmiotu umowy podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy.
  2. Osoba wykonująca nadzór musi wykazać się:
  • dyplomem ukończenia studiów wyższych II stopnia, z zakresu ochrony środowiska, biologii, leśnictwa lub pokrewne
  • posiadać udokumentowany staż pracy w placówce naukowej jako ornitolog lub praca magisterska z tego zakresu,
  • udokumentowane dwa nadzory nad zawieszaniem skrzynek dla ptaków, sprawowane niezależnie od podmiotu, który wieszał skrzynki.
  1. Oferent w razie wyboru jego oferty, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających doświadczenie osoby, która będzie pełniła nadzór.
  2.  Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe.
  3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100%.
  4. Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2020 r.,
  5. Miejsce i termin złożenia oferty Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 211
  6.  Termin otwarcia ofert: 3 luty 2020 r.
  7. Warunki płatności przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi bez wad.
  8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Ewa Langowska
  9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  10. Treść oferty:

 

Formularz ofertowy :

Lp.

 

Cena brutto

1

Nadzór nad I czyszczeniem 300 skrzynek

 

 

2

Nadzór nad wieszaniem skrzynek

 

3

Nadzór nad I czyszczeniem 300 skrzynek

 

4

Wykonanie sprawozdania wraz z  mapą w systemie GIS z lokalizacją wszystkich skrzynek.

 

 


    

1)      nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..

2)      adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….

3)      NIP. ……………………………………………

4)      Regon ; ………………………………………

5)      nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………

6)      telefon…………………………………….., e-mail……………………………………………………….

 

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ……………………………………………………….

Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ………………………………………………………

Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ………………………………………………………

7)      Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

8)      Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..

9)      Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………

10)   Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….

11)   Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym

12)   Data sporządzenia oferty ……………………………………………….

13)   Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.

 

Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

 

 

 

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 150 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.