UD-VI-WOŚ.7031.2.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie czyszczenia skrzynek lęgowych dla ptaków oraz dostarczenia i montażu skrzynek dla ptaków i nietoperzy, o numerach 288 i 2140 na 2020 r.

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 24 stycznia 2020 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-02-07 11:39:31

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 03 Luty 2020 23:00

wygrała firma: RUK Sp. z o.o.

oferta opiewała na kwotę: 34975 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WOŚ.7031.2.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie czyszczenia skrzynek lęgowych dla ptaków oraz dostarczenia i montażu skrzynek dla ptaków i nietoperzy, o numerach 288 i 2140 na 2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektów budżetu obywatelskiego o numerach:

•             288 „Budki lęgowe dla drobnych owadożernych ptaków i nietoperzy. Naturalnie przeciw komarom i innym uciążliwym owadom”;

•             2140 „Chronimy ptaki i nietoperze w parkach i w zadrzewieniach Pragi Południe oraz na brzegu Wisły w tej Dzielnicy – konserwacja oraz zawieszenie nowych skrzynek lęgowych”; polegająca na:

- dwukrotnym oczyszczeniu 300 skrzynek lęgowych,

- dostarczeniu i montażu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1  określającym zasady wykonania i zawieszania skrzynek ( dla ptaków i nietoperzy) w liczbie: 65 szt. skrzynek dla ptaków typu „A”, 186 szt. skrzynek dla ptaków typu  „B”, 4 szt. skrzynekdla ptaków typu  „E”, 50 skrzynek dla nietoperzy typu Stratmann, 45 skrzynek dla nietoperzy typu Issel na terenie dzielnicy Pragi-Południe m.st. Warszawy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

  1. Całkowita kwota brutto wykonania przedmiotu umowy podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy.
  2. Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe.
  3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100%.
  4. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane prawem aktualne atesty, dopuszczenia i certyfikaty.
  5. Termin realizacji zamówienia: do 15 listopada 2020 r.,
  6. Miejsce i termin złożenia oferty Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 211
  7. 8.       Termin otwarcia ofert: 3 luty 2020 r.
  8. Warunki płatności przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi bez wad.
  9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Ewa Langowska
  10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  11. Treść oferty:

 

Formularz ofertowy :

Cena jednostkowa dostarczenia i zawieszenia domków:

Lp.

Typ skrzynki

Ilość sztuk

Cena brutto

Ilość sztuk

Cena brutto

1

A

1

 

65

 

2

B

1

 

186

 

3

E

1

 

4

 

4

Stratmann

1

 

50

 

5

Issel

1

 

45

 

 

              Czyszczenie budek lęgowych

 

 

Cena brutto

1.

Zimowe czyszczenie 300 skrzynek (do 29 lutego 2020)

 

2.

Jesienne czyszczenie 300 skrzynek wraz z przeprowadzeniem prac naprawczych opisanych w załączniku nr 1 (od 16 października 2020 r. do 15 listopada 2020 r.

 

      

 

1)      nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..

2)      adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….

3)      NIP. ……………………………………………

4)      Regon ; ………………………………………

5)      nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………

6)      tel. ……………………………………,adres e-mail………………………………………………………………..

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ……………………………………………………….

Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ………………………………………………………

Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ………………………………………………………

7)      Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

8)      Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..

9)      Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………

10)   Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….

11)   Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym

12)   Data sporządzenia oferty ……………………………………………….

13)   Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.

 

Zał nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

Zał nr 2 Schemat skrzynki

Zał nr 3 Schemat Skrzynki typu E

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 150 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.