UD-VI-WOŚ.7031.2.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie czyszczenia skrzynek lęgowych dla ptaków oraz dostarczenia i montażu skrzynek dla ptaków i nietoperzy, o numerach 288 i 2140 na 2020 r.
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 03 Luty 2020 23:00
wygrała firma: RUK Sp. z o.o.
oferta opiewała na kwotę: 34975 zł brutto.
Lp. | Opis | Ilość | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | UD-VI-WOŚ.7031.2.2020.ELA Realizacja projektów budżetu obywatelskiego w zakresie czyszczenia skrzynek lęgowych dla ptaków oraz dostarczenia i montażu skrzynek dla ptaków i nietoperzy, o numerach 288 i 2140 na 2020 r. ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:
• 288 „Budki lęgowe dla drobnych owadożernych ptaków i nietoperzy. Naturalnie przeciw komarom i innym uciążliwym owadom”; • 2140 „Chronimy ptaki i nietoperze w parkach i w zadrzewieniach Pragi Południe oraz na brzegu Wisły w tej Dzielnicy – konserwacja oraz zawieszenie nowych skrzynek lęgowych”; polegająca na: - dwukrotnym oczyszczeniu 300 skrzynek lęgowych, - dostarczeniu i montażu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1 określającym zasady wykonania i zawieszania skrzynek ( dla ptaków i nietoperzy) w liczbie: 65 szt. skrzynek dla ptaków typu „A”, 186 szt. skrzynek dla ptaków typu „B”, 4 szt. skrzynekdla ptaków typu „E”, 50 skrzynek dla nietoperzy typu Stratmann, 45 skrzynek dla nietoperzy typu Issel na terenie dzielnicy Pragi-Południe m.st. Warszawy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Formularz ofertowy : Cena jednostkowa dostarczenia i zawieszenia domków:
Czyszczenie budek lęgowych
1) nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..….. 2) adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….…. 3) NIP. …………………………………………… 4) Regon ; ……………………………………… 5) nr rachunku bankowego ……………………………………………………………………………… 6) tel. ……………………………………,adres e-mail……………………………………………………………….. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ………………………………………………………. Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… 7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń 8) Termin realizacji zamówienia ……………………………………………………………………….. 9) Okres gwarancji ……………………………………………………………………………………… 10) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ………………………………………………. 11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym 12) Data sporządzenia oferty ………………………………………………. 13) Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.
Zał nr 1 Opis przedmiotu zamówienia. Zał nr 3 Schemat Skrzynki typu E
|