UD-VI-WAG/72/19 VERTICALE- ROLETY- LAMELE

Wprowadził:
Krzysztof Rudaś
Krzysztof Rudaś
, 30 grudnia 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-01-28 09:21:13

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 10 Styczeń 2020 12:00

wygrała firma: BRAK

oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.

PO POWTÓRNEJ ANALIZIE PRZEDSTAWIONA  OFERTA PRZEKROCZYŁA MOŻLIWOŚCI FINANSOWE ZAMAWIAJĄCEGO. 

Lp. Opis Ilość
1

wykonanie demontaz wraz z utylizacja i montaż nowych vertikali, lameli i rolet

Warszawa, dnia 30.12.2019 r.

 

                                                                             ZAPYTANIE OFERTOWE

NA SPRZEDAŻ I MONTAŻ VERTIKALI, LAMELI ORAZ ROLET W KASETACH, W POMIESZCZENIACH BUDYNKACH URZĘDU DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY

 

Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

1.    Prowadzący rozpoznanie

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

ul. Grochowska 274 Warszawa.

2.    Określenie przedmiotu rozpoznania

1)      Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na czas określony od dnia jej podpisania (styczeń 2020r) do dnia 31 grudnia 2020 roku na:

   a) demontaż i utylizacja obecnie zainstalowanych verticali lub rolet

b) sprzedaż i montaż verticali, lameli do verticali, lub rolet w kasetach, do okien w pomieszczeniach biurowych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie.

c) Prace zlecane będą przez Zamawiającego sukcesywnie, w miarę potrzeb w okresie obowiązywania umowy, w formie jednostkowych zleceń. Zlecenie zawierać będzie miejsce, zakres i termin wykonania.

d) umowa w terminie ustalonym w ust. 1, będzie realizowana do wyczerpania środków finansowych zadysponowanych na umowie.

e) zamawiający przewiduje w 2020 roku do wymiany około 200 m² vertikali i rolet.

Ofertę proszę przesłać w rozbiciu na VERTICALE – LAMELE – ROLETY  tj.

1.         Za wykonanie  verticala ( przybliżony wymiar 200x210) z materiału niepalnego shantung w kolorze ecru strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………. zł brutto (słownie:  zł), w tym kwota netto: ……………zł (słownie:  zł) oraz VAT ………….. zł (słownie:  zł).

2.         Za wykonanie  lameli do verticala ( przybliżony wymiar 200x210) z materiału niepalnego shantung w kolorze białym strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………… brutto (słownie: …………. zł), w tym kwota netto: …………zł (słownie: ……………zł) oraz VAT……………. ,- zł (słownie:……..  zł).

3.                     Za wykonanie rolety materiałowej z materiału niepalnego w kolorze ecru w kasecie z plastikowymi prowadnicami o przybliżonych wymiarach okien (550 x 700, 700 x 1055, 970 x 1450) strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………,- zł brutto (słownie: ………….. zł), w tym kwota netto:………… zł (słownie: ………………  zł) oraz VAT ………. zł (słownie: ………………/100).

 

                4.   Ceny jednostkowe określone w ust. 1 – 3, nie mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy.

5.   Ceny jednostkowe obejmują dostawę, montaż, oraz utylizację

6.   Ceny jednostkowe określone w ust. 1 – 3, są cenami za produkt gotowy do użytku i zawierają w sobie, w przypadku:

     a) verticali- mocowania, szynę z mechanizmem rozsuwającym, lamele, obciążniki lameli, koraliki do lameli oraz sznurek z obciążnikiem i koraliki do mechanizmu sterującego,

  b)         lameli do verticali  - obciążniki oraz koraliki do lameli,

  c) rolet w kasetach – mocowania, mechanizm rozwijający, kasetę, materiał niepalny zasłaniający okno, prowadnice, listwę obciążeniową do materiału, metalowe koraliki do sciągania         

2)     Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej do dnia terminu składania ofert (włącznie) w godzinach 08.30-14.30 (od poniedziałku do piątku) w dni robocze. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić osobie wskazanej do kontaktu.

3)     Organizacja prac:

a) Wykonawca będzie prowadził prace w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie przedmiotu umowy tylko w godzinach funkcjonowania Urzędu,

b) uporządkowanie na bieżąco terenu wykonywania robót,

c) zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp i ppoż.

d)  Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej    działalności na pełen zakres przedmiotu umowy przez cały czas jej obowiązywania.

e) dostarczenie niezbędnych atestów dotyczących przedmiotu zamówienia,

 

3. Termin i warunki wykonania zamówienia

1) miejsce realizacji zamówienia – pomieszczenia znajdujące się w budynku Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274, Podskarbińskiej 9 i Paca 39  w Warszawie,

2) termin wykonania – 14 dni po otrzymaniu zlecenia na wykonanie zadania.

 

4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

5. Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający w postępowaniu będzie rozpatrywał tylko oferty, w których Wykonawca osobiście dokona wizji lokalnej oraz pomiaru okien w celu montażu przedmiotu zamówienia.

 

6. Przygotowanie oferty

   W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. koszty demontażu obecnych verticali lub rolet, montażu nowych, utylizację zdemontowanych oraz uporządkowania pomieszczeń, w których prowadzone są prace.

 

7. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy

Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.

 

8.Informacje dodatkowe

a)    w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty,

b)   zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania,

c)    zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem,

d)   wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę,

e)   zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy,

f)     zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,

g)    po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie,

h)   zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn,

i)      zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert,

j)     zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert,

k)    zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny,

l)      zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu,

m) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,

 

9. Termin składania ofert i ich ocena

1)    ofertę należy przesłać do dnia 10 stycznia 2020 r. do godz. 12.00  na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną,

2)    termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.   

Fakturę należy wystawić na:

NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5,  00 – 950 Warszawa,   NIP: 525 – 22 – 48 – 481 ,

ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274, 03 – 841 Warszawa

 

10. Osoby do kontaktu

Krzysztof Rudaś – główny specjalista, tel. 224435219.

 

11. Załączniki, jakie powinien złożyć Wykonawca

1) formularz ofertowy.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.