UD-VI-WAG/68/19 - umowa na wykonywanie i dostawę pieczątek

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 27 grudnia 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-01-10 09:06:19

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mariola Piekarska
Tel: (22) 44 35 185

Prosimy o składanie ofert na materiały i sprzęt

do dnia: 03 Styczeń 2020 12:00

na adres: [email protected]

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

 Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy, składa zapytanie ofertowe na  wykonanie  pieczątek w  2020 roku i dostarczenie do  Urzędu Dzielnicy Praga - Południe  ul. Grochowskiej 274,  które będzie załącznikiem  do umowy.

Pieczątki będą zamawiane i dostarczane sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy, na podstawie pisemnych zamówień Kupującego, określających wzór pieczątki.

Umowa zostanie podpisana w styczniu 2020r, po wyłonieniu najkorzystniejszej   cenowo oferty i uzyskaniu akceptacji Burmistrza Dzielnicy Praga – Południe.    

  Oferty proszę składać w terminie do dnia 03.01.2020 r.do godziny 12:00 z podaniem:   

  1)  kwoty netto i brutto wykonania wraz z dostawą w/w  przedmiotu zamówienia,

  2)  czas  realizacji zamówienia. 

  3) Załącznik do umowy

Osoba do kontaktu: pani Celina Malejczyk tel. 22/ 44 35 187    

                                   e-mail: [email protected]

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.