UD-VI-WAG/65/19 - zakup asortymentu biurowego

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 6 grudnia 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-03-23 09:58:00

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 12 Grudzień 2019 10:00

wygrała firma: Ofix Lewandowski Spółka Jawna ul. Krzemowa 1, 62-002 Suchy Las NIP: 7830028623

oferta opiewała na kwotę: 1774,89 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na zakup n/w asortymentu biurowego wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem na koszt Sprzedawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego spełniające następujące parametry:

1.   Podkładka pod mysz i pod nadgarstek Fellowes

  • z antypoślizgową podstawą zapobiegającą przesuwaniu się podkładki po powierzchni biurka,
  • wypełniona żelem podkładka pod nadgarstek,
  • o wymiarach pod mysz i nadgarstek około 200 x 235 x 25 mm,
  • zakup jednorazowy w ilości 20 sztuk.

2.   Torebki strunowe

  • z zamknięciem strunowym,
  • wymiary: 150 x 250 mm,
  • wykonane z folii polietylowej,
  • grubość folii: 45 μm,
  • pakowane po 100 sztuk,
  • zakup jednorazowy ilości 20 opakowań.

3.    Kalkulator biurkowy Citizen SDC - 888XBK

  • kolor czarny, 
  • plastikowe klawisze,
  • stały kąt nachylenia wyświetlacza,
  • 12-pozycyjny wyświetlaczem,
  • podwójny system zasilania (bateria słoneczna i baterie),
  • z automatycznym wyłączaniem,
  • podwójna pamięć,
  • posiadający następujące funkcje: zaokrąglania wyników do czterech miejsc po przecinku, obliczenia procentowe, klawisz podwójnego zera, z trzema przyciskami pamięci,
  • wymiary: 203 x 158 x 31  mm,
  • zakup jednorazowy w ilości 15 sztuk.

   Informacje dodatkowe:

  1. Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  3. Kupujący udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.
  4. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  6. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  7. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  9. Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.
  10. W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  11. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 5 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.