UD-VI-WAG/60/19 wydruk i montaż fototapety

Wprowadził:
Małgorzata Chrzanowska
Małgorzata Chrzanowska
(22) 44 35 221
, 29 listopada 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-11-29 14:24:50

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Małgorzata Chrzanowska
Tel: (22) 44 35 221

Prosimy o składanie ofert na materiały i sprzęt

do dnia: 04 Grudzień 2019 14:00

na adres: [email protected]

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

Wykonanie i montaż fototapety

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na wykonanie i montaż fototapety w sali konferencyjnej Urzędu Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274.

Fototapeta ma byc zgodna z poniższą specyfikacją:

- wymiar fototapety 700 x 324 cm;
- tapeta winylowa w pasach,

- kolor obrazu: czarno-biały,

- gramatura minimum 350 g/m2,

- jakość wydruku bez widocznych pikseli,

- specjalistyczny druk wielkoformatowy,

- 100% wodoodporny wydruk,

- bezzapachowe i ekologiczne tonery,

- pigmenty odporne na światło.

 Zamawiający prosi o złożenie projektu zdjęcia do wydruku w widokiem miejsc charakterystycznych dla Pragi-Południe.

Poniżej zamieszczono przykład aranżacji sali konferencyjnej.

 W złożonej ofercie należy uwzględnić koszty dojazdu, wydruku i montażu fototapety do przygotowanego podłoża.

Termin wykonania usługi najpóźniej do dnia 27 grudnia 2019 r.

Załączniki:

-projekt arażancji ;

- przykładowy wzór;

Informacje dodatkowe:

  1. Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  3. Kupujący udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.
  4. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  6. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  7. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  9. Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.
  10. W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.