UD-VI-WAG/59/19 - zakup 5000 szt. kasetonów do budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 28 listopada 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-12-09 11:16:10

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 05 Grudzień 2019 12:00

wygrała firma: WOLF COMPANY sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 31, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 66973,5 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa

W imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego dla Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy zwracam się z prośbą o złożenie ofert na sprzedaż wraz dostawą  i wniesieniem 5000 szt. (słownie: pięć tysięcy sztuk) kasetonów sufitowych do sufitów podwieszanych typu Armstrong.

Oferowane kasetony mają być o parametrach  takich samych lub lepszych jak Armstrong Sierra OP w kolorze białym o krawędzi prostej gładkiej z twardej wełny mineralnej o wym. 60x60 cm i grubości 1,5 cm.

Kasetony będą dostarczone i wniesione do budynku Urzędu Dzielnicy Praga – Południe znajdującego się przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie. 

Materiały należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.12.2019 r.

Płatność za dostarczone materiały zostanie wykonana przelewem na konto Sprzedawcy po odbiorze do dnia 30.12.2019 r.

Sprzedawca zapłaci Kupującemu następujące kary umowne:

  • 5.000,00 zł  za odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn, za które odpowiada Sprzedawca lub gdy umowa straci moc,
  • 100,00 zł za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostarczeniu materiałów po terminie lub wymianie wadliwych materiałów po terminie.

 

W przypadku pytań proszę dywonić na nr tel. 22 44 35 184

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta, jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nieujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.