KONSERWACJA DRZWI AUTOMATYCZNYCH

Wprowadził:
Krzysztof Rudaś
Krzysztof Rudaś
, 14 listopada 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-11-21 13:25:15

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 21 Listopad 2019 12:00

wygrała firma: ELEKTRO STYL Piotr Skalski, Lutoryż 132, 36-040 Boguchwała

oferta opiewała na kwotę: 516 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

KONSERWACJA DRZWI AUTOMATYCZNYCH

Warszawa, dnia 14.11.2019 r.

 

                                                          ZAPYTANIE OFERTOWE

   na wykonanie w 2020 roku dwóch przeglądów konserwacyjnych 3 sztuk drzwi automatycznych dwuskrzydłowych znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Warszawa Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274. 

Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

1.    Prowadzący rozpoznanie

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

ul. Grochowska 274 Warszawa.

 

2.    Określenie przedmiotu rozpoznania

Usługa obejmuje prace związane z wykonaniem przeglądu konserwacyjnego 3 sztuk automatycznych dwuskrzydłowych drzwi przesuwnych zamontowanych w Urzędzie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274.

Drzwi z napędem: 1szt – RECORD, 1szt – BESAM, 1 szt. – DORMA

Przeglądy powinny się odbyć w miesiącu marcu i październiku 2020r.

Przegląd powinien obejmować między innymi sprawdzenie stanu i regulację niżej wymienionych elementów i podzespołów:  

1.      Napęd

1.1.   zamocowanie

1.2.   stan przewodów i połączeń elektrycznych

1.3.   czyszczenie bieżni,

1.4.   stan mechaniczny

1.5.   sprawdzenie i regulacja zamocowania skrzydeł

2.      Przeniesienie napędu

2.1.   sprawdzenie stanu silnika i przekładni

2.2.   sprawdzenie i regulacja zamocowania napędu

2.3.   pas napędowy i rolka napinająca

2.4.   Łożyskowania

3.      Elementy konstrukcyjne - sprawdzenie

3.1.   zawiasy skrzydeł

3.2.   geometria skrzydeł

3.3.   prowadnice dolne skrzydeł

4.      Elementy sterowania

4.1.   listwy bezpieczeństwa (IRS)

4.2.   bariery świetlne

4.3.   aktywatory ruchu

4.4.   zespół sterowania

4.5.   ryglowanie

4.6.   fotokomórki

4.7.   przełącznik programowy

4.8.   otwieranie awaryjne z baterii

Kwota wynagrodzenia może ulec zwiększeniu w przypadku konieczności wymiany części zamiennych oraz robocizny serwisanta - po uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zleceniodawcy.

Wymogi dodatkowe:

Przedmiotowe drzwi są podłączone do Systemu Sygnalizacji Pożarowej  Schrack

 

3. Przygotowanie oferty

W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia z rozbiciem na poszczególne przeglądy. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

4. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy

Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.

 

5. Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)    wykonanie zlecenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

2)    przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i ochrony mienia, obowiązujących na terenie budynków,

3)    zorganizowanie i zabezpieczenie zaplecza we własnym zakresie,

4)    przejęcie od Zamawiającego terenu prac, zabezpieczenie terenu robót pod względem przepisów bhp i ppoż. a także ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zlecenia. Wykonawca od protokólarnego przejęcia terenu robót do chwili uporządkowania terenu ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe na tym terenie lub powstałe w związku z wykonywaniem zlecenia,

5)    realizowanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania mieszkańców,

6)    zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń i mienia Urzędu przed zniszczeniem, zapyleniem lub trwałym zabrudzeniem,

7)    sprzątanie na bieżąco miejsc wykonywania prac,

8)    po zakończeniu prac w terminie ustalonym przez Zamawiającego, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z pracami, oraz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania robót, ich wywozu i ponoszenie opłat z tego tytułu. pozostałości materiałów, foli i śmieci,

 

8.Informacje dodatkowe

a)   w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty,

b)   zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania,

c)    zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem,

d)   wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę,

e)   zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy,

f)     Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza,

g)   po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie,

h)   zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn,

i)     zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert,

j)     zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert,

k)    zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny,

l)     zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu,

m) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,

n)   w sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

9. Termin składania ofert i ich ocena

1) ofertę należy przesłać do dnia 21 listopada 2019 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną,

2)    termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.   

Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa,  Plac Bankowy 3/5,  00 – 950 Warszawa,   NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274,  03 – 841 Warszawa

           

10. Osoby do kontaktu

Krzysztof Rudaś – Główny Specjalista, tel. 224435219.

 

 

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 2020 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.