- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Administracyjno Gospodarczy »
- KONSERWACJA DRZWI AUTOMATYCZNYCH W 2020 R
KONSERWACJA DRZWI AUTOMATYCZNYCH W 2020 R
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Krzysztof Rudaś
Tel:
Prosimy o składanie ofert na materiały i sprzęt
do dnia: 21 Listopad 2019 12:00
na adres: [email protected]
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 | KONSERWACJA DRZWI AUTOMATYCZNYCH W 2020 R Warszawa, dnia 14.11.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie w 2020 roku dwóch przeglądów konserwacyjnych 3 sztuk drzwi automatycznych dwuskrzydłowych znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Warszawa Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274. Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
1. Prowadzący rozpoznanie Wydział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274 Warszawa.
2. Określenie przedmiotu rozpoznania Usługa obejmuje prace związane z wykonaniem przeglądu konserwacyjnego 3 sztuk automatycznych dwuskrzydłowych drzwi przesuwnych zamontowanych w Urzędzie Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274. Drzwi z napędem: 1szt – RECORD, 1szt – BESAM, 1 szt. – DORMA Przeglądy powinny się odbyć w miesiącu marcu i październiku 2020r. Przegląd powinien obejmować między innymi sprawdzenie stanu i regulację niżej wymienionych elementów i podzespołów: 1. Napęd 1.1. zamocowanie 1.2. stan przewodów i połączeń elektrycznych 1.3. czyszczenie bieżni, 1.4. stan mechaniczny 1.5. sprawdzenie i regulacja zamocowania skrzydeł 2. Przeniesienie napędu 2.1. sprawdzenie stanu silnika i przekładni 2.2. sprawdzenie i regulacja zamocowania napędu 2.3. pas napędowy i rolka napinająca 2.4. Łożyskowania 3. Elementy konstrukcyjne - sprawdzenie 3.1. zawiasy skrzydeł 3.2. geometria skrzydeł 3.3. prowadnice dolne skrzydeł 4. Elementy sterowania 4.1. listwy bezpieczeństwa (IRS) 4.2. bariery świetlne 4.3. aktywatory ruchu 4.4. zespół sterowania 4.5. ryglowanie 4.6. fotokomórki 4.7. przełącznik programowy 4.8. otwieranie awaryjne z baterii Kwota wynagrodzenia może ulec zwiększeniu w przypadku konieczności wymiany części zamiennych oraz robocizny serwisanta - po uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zleceniodawcy. Wymogi dodatkowe: Przedmiotowe drzwi są podłączone do Systemu Sygnalizacji Pożarowej Schrack
3. Przygotowanie oferty W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia z rozbiciem na poszczególne przeglądy. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie zlecenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2) przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i ochrony mienia, obowiązujących na terenie budynków, 3) zorganizowanie i zabezpieczenie zaplecza we własnym zakresie, 4) przejęcie od Zamawiającego terenu prac, zabezpieczenie terenu robót pod względem przepisów bhp i ppoż. a także ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zlecenia. Wykonawca od protokólarnego przejęcia terenu robót do chwili uporządkowania terenu ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe na tym terenie lub powstałe w związku z wykonywaniem zlecenia, 5) realizowanie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania mieszkańców, 6) zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń i mienia Urzędu przed zniszczeniem, zapyleniem lub trwałym zabrudzeniem, 7) sprzątanie na bieżąco miejsc wykonywania prac, 8) po zakończeniu prac w terminie ustalonym przez Zamawiającego, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z pracami, oraz odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania robót, ich wywozu i ponoszenie opłat z tego tytułu. pozostałości materiałów, foli i śmieci,
8.Informacje dodatkowe a) w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty, b) zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania, c) zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem, d) wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę, e) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy, f) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, g) po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie, h) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn, i) zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert, j) zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert, k) zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny, l) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu, m) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego, n) w sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
9. Termin składania ofert i ich ocena 1) ofertę należy przesłać do dnia 21 listopada 2019 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną, 2) termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00 – 950 Warszawa, NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274, 03 – 841 Warszawa
10. Osoby do kontaktu Krzysztof Rudaś – Główny Specjalista, tel. 224435219.
|