Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie.

Wprowadził:
Mistur Zbigniew
Mistur Zbigniew
, 29 października 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-10-30 08:28:34

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 06 Listopad 2019 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

      ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

          Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul.

          Kwatery Głównej 13 w Warszawie.

 

w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).

 

Zamawiający:

Urząd m.st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

ul. Grochowska 274

03-841 Warszawa

 

I.  Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie. Przewiduje się, że w ogrodzeniu zamontowana będzie brama rozwieralna dwuskrzydłowa, o szer. ok. 4,0 m i furtka o szer. 1,0 m. Poza tym ogrodzenie składać się będzie z przęseł wykonanych zgodnie z załączonym rysunkiem. Zabezpieczenie konstrukcji ogrodzenia – ocynk galwaniczny. Przewiduje się, że od strony ul. Szaserów zamontowanych będzie 37 przęseł ogrodzenia, od strony ul. Biłgorajskiej 15 przęseł oraz brama i furtka. Podmurówkę ogrodzenia stanowić będą prefabrykowane elementy żelbetonowe o grubości nie mniejszej niż 8 cm i wysokości ok. 30 cm.

W zakres zleconych robót wchodzą:

a) demontaż istniejącego ogrodzenia ze złożeniem konstrukcji stalowych na miejscu wskazanym przez Użytkownika,

b)  montaż bramy i furtki w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem,

c)  montaż nowego ogrodzenia

 

II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności

1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony.

2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 13 grudnia 2019 r.

3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie

    przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu

    robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru.

4. Warunki płatności:

a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym

      przedmiotu umowy, 

b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania

     protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami

     nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez

     Zamawiającego  usunięcia tych wad.

c) dla celów wystawienia faktur Strony ustalają co następuje:

  Zamawiający, nabywca: miasto stołeczne Warszawa (adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950

  Warszawa) oświadcza, że jako podatnik posiada NIP 525-22-48-481, REGON

  015259640, zaś odbiorcą  i płatnikiem jest Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy

  ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, której adres jest miejscem doręczenia faktury

  wraz z dokumentami rozliczeniowymi,

d) Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada

     NIP   …………………, REGON …………………..

e) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy Nr …………………………………………………… w terminie 21 dni od dnia  doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami  rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 27.12.2019 r.

f) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia

    rachunku bankowego Zamawiającego.

g) miasto stołeczne Warszawa oświadcza, że będzie dokonywało zapłaty z

      zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności,

h) Wykonawca oświadcza, że wskazany rachunek bankowy jest rachunkiem

    rozliczeniowym służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez

    niego działalności gospodarczej.

                                                       

III. Kryteria wyboru oferty

  1. Kryterium wyboru oferty: cena ofertowa – 100%.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
  3.  Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
    1. Od decyzji wyboru oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
    2. Z wyłonionym oferentem zostanie zawarta umowa.

 

IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym.
  2. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać pełną nazwę, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e:mail, numery NIP i REGON,  oraz czytelny podpis oferenta.
  3. Jeżeli oferent reprezentowany będzie przez pełnomocnika, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

 

  1. V.  Czas i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę proszę przesłać w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, na adres:

Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy,  Wydział Infrastruktury,

ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

z dopiskiem: Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul.

          Kwatery Głównej 13 w Warszawie.

 lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; parter budynku - okienko 4 lub 5, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 06 listopada 2019 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11. 2019 r.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  6. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, i nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony oferenta do zawarcia umowy.

 

VI. Kontakt z zamawiającym

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092904; e-mail: [email protected]

  

Załączniki:

  1. Wzór oferty – załącznik nr 1  do umowy,
  2. Wzór oświadczenia oferenta – załącznik nr 2 do umowy,
  3. Schemat przęsła ogrodzenia.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania