- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie.
Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 06 Listopad 2019 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie.
w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
Zamawiający: Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie. Przewiduje się, że w ogrodzeniu zamontowana będzie brama rozwieralna dwuskrzydłowa, o szer. ok. 4,0 m i furtka o szer. 1,0 m. Poza tym ogrodzenie składać się będzie z przęseł wykonanych zgodnie z załączonym rysunkiem. Zabezpieczenie konstrukcji ogrodzenia – ocynk galwaniczny. Przewiduje się, że od strony ul. Szaserów zamontowanych będzie 37 przęseł ogrodzenia, od strony ul. Biłgorajskiej 15 przęseł oraz brama i furtka. Podmurówkę ogrodzenia stanowić będą prefabrykowane elementy żelbetonowe o grubości nie mniejszej niż 8 cm i wysokości ok. 30 cm. W zakres zleconych robót wchodzą: a) demontaż istniejącego ogrodzenia ze złożeniem konstrukcji stalowych na miejscu wskazanym przez Użytkownika, b) montaż bramy i furtki w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem, c) montaż nowego ogrodzenia
II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 13 grudnia 2019 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru. 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) dla celów wystawienia faktur Strony ustalają co następuje: Zamawiający, nabywca: miasto stołeczne Warszawa (adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa) oświadcza, że jako podatnik posiada NIP 525-22-48-481, REGON 015259640, zaś odbiorcą i płatnikiem jest Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, której adres jest miejscem doręczenia faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, d) Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada NIP …………………, REGON ………………….. e) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy Nr …………………………………………………… w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 27.12.2019 r. f) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. g) miasto stołeczne Warszawa oświadcza, że będzie dokonywało zapłaty z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, h) Wykonawca oświadcza, że wskazany rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.
III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa z dopiskiem: Remont ogrodzenia terenu Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej 13 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; parter budynku - okienko 4 lub 5, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 06 listopada 2019 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |