UD-VI-WAG/40/19 - wykonanie w 2019, 2020 i 2021 roku przeglądów konserwacyjnych instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 16 października 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-01-15 15:15:04

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 23 Październik 2019 15:00

wygrała firma: DOBRY DOM Marek Sójka, ul. Szaserów 61c, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 52922,6 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Szanowni Państwo,

w imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego dla Dzielnicy Praga-Południe zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie w 2019, 2020 i 2021 roku przeglądów konserwacyjnych instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe, a w szczególności wykonanie 24 miesięcznych przeglądów konserwacyjnych,

 

Do wyceny poszczególnych elementów oferty proszę o zapoznanie się z załącznikami:

Załącznik nr 1 – Wykaz obiektów i instalacji objętych konserwacją

Załącznik nr 2 – Zadania oraz obowiązki Wykonawcy

Załącznik nr 3 – Ceny podstawowych materiałów używanych do konserwacji

Załącznik nr 4 – Ceny napraw

 

Proszę o wypełnieni poniższego formularza podając ceny brutto

 

 

C1 =

 

…………………. zł

 

Cena za przeprowadzenie jednego miesięcznego przeglądu konserwacyjnego określona na podstawie załącznika nr 1 i załącznika nr 2

 

C2 =

 

…………………. zł

 

Stawka brutto za roboczogodzinę

 

C3 =

 

…………………. zł

 

Ryczałt brutto za dojazd

 

C4 =

 

…………………. zł

 

Wpisać z załącznika nr 3 do umowy sumę cen brutto podstawowych materiałów używanych do konserwacji (łączny koszt brutto z kolumny nr 3).

 

C5 =

 

…………………. zł

Wpisać z załącznika nr 4 do umowy sumę cen brutto za usunięcie awarii (łączny koszt brutto z kolumny nr 3).

 

Porównanie ofert nastąpi poprzez podstawienie do poniższego wzoru.

 

C0 = (C1 x 24) + (C2 x 100)+ (C3 x 50) + C4 + C5

gdzie:

C0 – cena oferty (brutto)

 

Dodatkowe informacje potrzebne do oszacowania kosztów prowadzenia konserwacji

 

  1. Wymagania co do przystąpienia do usunięcia awarii:

 

-      w przypadku zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego w trakcie godzin pracy Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na teren obiektu w terminie 1 godziny od chwili zgłoszenia naprawy i usunąć ją w terminie 12 godzin od zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

-      w przypadku zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego po godzinach pracy Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na teren obiektu w terminie 2 godzin od chwili zgłoszenia naprawy i usunąć ją w terminie 12 godzin od zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

 

  1. KARY

-      2.000,-zł (dwa tysiące złotych) za rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca,

-      50,-zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki w przybyciu na obiekt i przystąpieniu do usunięcia zgłoszenia naprawy,

-      100,-zł (słownie: sto złotych) za każde rozpoczęte 24 godz. zwłoki w dotrzymaniu  terminów wykonania napraw uzgodnionych z Zamawiającym.

 

 

 

Oferent powinien przedstawić następujące dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień przez osoby wykonujące umowę:

  • świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i nadzoru instalacji ciepłowniczych,
  • świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń gazowych,
  • świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV,
  • uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych.

 

Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować dzwoniąc na nr 22 44 35 522

 

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta, jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nieujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.