UD-VI-WAG/39/19- konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu dzielnicy

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 13 października 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-10-25 09:30:07

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 18 Październik 2019 12:00

wygrała firma: KOWI Grzegorz Urban ul. Bazyliańska 18 m 14, 03-203 Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 11721,9 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na konserwację urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga- Południe położonych przy ulicy Grochowskiej 274 . Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonym projekcie umowy wraz z załącznikami.

Ofertę proszę przesłać w rozbiciu na poszczególne konserwacje oraz łączną kwotę za cały okres umowy tj. od 01 listopada 2019 r. do 31 października 2021 r. :

1.    Za wykonanie jednego bieżącego przeglądu konserwacyjnego dwóch dźwigów osobowych oraz platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości …….. zł brutto (słownie: …………….).

2.    Wynagrodzenie ustalone w ust.1 obejmuje wykonanie czynności określonych w ust. 1 pkt. 1,2,3,4,5 załącznika nr. 1 do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

3.    Za wykonanie jednego głównego przeglądu konserwacyjnego dwóch dźwigów osobowych strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………. zł brutto (słownie: ………………….).

4.    Wynagrodzenie ustalone w ust.3 obejmuje wykonanie czynności określonych w ust. 2 pkt.1,2,3,4 załącznika nr. 1 do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

5.     Za wykonanie jednego głównego przeglądu konserwacyjnego platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………….. zł brutto (słownie: ………………..).

6.    Wynagrodzenie ustalone w ust.5 obejmuje wykonanie czynności określonych w ust. 2 pkt. 5 załącznika nr. 1 do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

7.    Stawkę roboczogodziny wraz z dojazdem i wszystkimi kosztami, narzutami dla naprawy lub usunięcie awarii wymagających wymiany części w dźwigach osobowych lub w platformie pochyłej przyschodowej wymienionych § 1 ustala się w wysokości ……… brutto (słownie: ……………. 00/100).

8.    W przypadku użycia zaakceptowanych przez Zamawiającego części i materiałów koniecznych do usunięcia awarii lub naprawy, z wyłączeniem awarii, o których mowa w § 3 ust. 7, Wykonawcy przysługiwać będzie zwrot równowartości użytych części i materiałów po przedstawieniu faktury

ŁĄCZNA KWOTA BRUTTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W OKRESIE 01.11.2019 r. do 31.10.2021 r. WYNIESIE........................

W ząłączeniu:

Wzór umowy

Załącznik nr 1 - zakres czynności 

Załącznik nr 4 - protokół z konserwacji

 Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.

  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.

  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.

  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

  5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa (wzór w załączeniu).

  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.

  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.

  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.

  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.

  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.

  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.

  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

  15. Termin składania ofert do dnia 18 października 2019 roku do godz. 12.00.

Osoba prrowadzoca sprawę pan Krzysztof Rudaś tel. 22 4435219

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.