UD-VI-WAG/38/19 - wykonanie kalenarzy trójdzielnych

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 10 października 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-03-12 15:26:44

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 17 Październik 2019 15:00

wygrała firma: Agencja Reklamowa TOP ul. Toruńska 148 NIP: 888-101-28-51

oferta opiewała na kwotę: 5904 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na wykonanie kalendarzy trójdzielnych,  który będzie obejmował wykonanie projektu główki i kalendarium zgodnie z poniższą specyfikacją:

- wymiar kalendarza około 34 x 82 cm;
- główka wymiar około 34 x 21 cm, wypukła, dodatkowo uszlachetniona folią błyszczącą,

- druk offsetowy pełnokolorowy 4/0,

-  otwór do zawieszenia,
- plecy wykonane ze sztywnego kartonu 300 g,

- kolorystyka 4/0,

- nadruk między kalendariami oraz w stopce,
- kalendarium wymiary około 31x15,5 cm,

- papier offsetowy 90 g,

- druk w dwóch kolorach,

- 3 bloczki klejone do pleców od góry,

- kalendarium na 13 kartkach w każdym bloku plus podkładka,

- dwujęzyczne tj. w języku polskim i angielskim,

- każda część kalendarium ma zawierać numer tygodnia, nazwy dni tygodnia, imieniny  oraz  wyróżnionym kolorem soboty i niedziele, święta państwowe i kościelne,
- opaska z przesuwnym okienkiem wskazującą datę,

- kalendarz z możliwością składania na cztery części.

- ilość zakupu 1.000 sztuk.

- kalendarze powinny być złożone i zapakowane w pudełkach po 25-50 sztuk.

 W zapytaniu ofertowym należy uwzględnić koszty transportu, rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Wybór koloru okładki oraz przesłanie zdjęć Wykonawcy zostanie ustalone w trybie roboczym przez Zamawiającego.

Załączniki

- przykładowy wzór

- wzór umowy

Informacje dodatkowe:

  1. Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  3. Kupujący udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.
  4. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  6. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  7. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  9. Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.
  10. W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.