Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.

Wprowadził:
Mistur Zbigniew
Mistur Zbigniew
, 27 września 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-09-27 20:12:43

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 10 Październik 2019 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

 

                              ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

          Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.

 

w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

 

Zamawiający:

Urząd m.st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

ul. Grochowska 274

03-841 Warszawa

 

I.  Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont boiska do piłki nożnej na terenie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego. Remont polega na wymianie nawierzchni „sztuczna trawa” na boisku o wym. 20x40 m. Podbudowa wymaga miejscowych napraw i planowania. W ramach zamówienia zrealizowana ma być dostawa i ułożenie sztucznej trawy o właściwościach spełniających minimum następujące parametry:

  • rodzaj włókna: monofilowe  100% polietylen + fibrylowane 100% polipropylen,
  • wysokość włókna trawy: min. 55mm,
  • gęstość pęczków: min.15900/m2,
  • waga włókna – min.1,899 g /m2,
  • gęstość włókien: monofilowych 127000/m2 i fibrylowanych 15900/m2,
  • Dtex:  dwa rodzaje włókien -  monofilowe min.11 000 oraz fibrylowane min. 6600,
  • grubość włókna:  min.400mikronów dla monofilu i min.60 mikronów dla fibrylu,
  • siła wyrywania pęczka trawy: min. 50N,
  • wypełnienie: piasek kwarcowy w ilości 21-22kg/m2 i granulat gumowy EPDM z recyklingu , w ilości 15-17kg/m2,

oraz wymiana bramek do gry w piłkę nożną.

II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności

1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony.

2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 13 grudnia 2019 r.

3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie

    przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu

    robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru.

4. Warunki płatności:

a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym

      przedmiotu umowy, 

b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania

     protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami

     nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez

     Zamawiającego  usunięcia tych wad.

c) dla celów wystawienia faktur Strony ustalają co następuje:

  Zamawiający, nabywca: miasto stołeczne Warszawa (adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950

  Warszawa) oświadcza, że jako podatnik posiada NIP 525-22-48-481, REGON

  015259640, zaś odbiorcą  i płatnikiem jest Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy

  ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, której adres jest miejscem doręczenia faktury

  wraz z dokumentami rozliczeniowymi,

d) Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada

     NIP   …………………, REGON …………………..

e) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy Nr …………………………………………………… w terminie 21 dni od dnia  doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami  rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 27.12.2019 r.

f) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia

    rachunku bankowego Zamawiającego.

g) miasto stołeczne Warszawa oświadcza, że będzie dokonywało zapłaty z

      zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności,

h) Wykonawca oświadcza, że wskazany rachunek bankowy jest rachunkiem

    rozliczeniowym służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez

    niego działalności gospodarczej.

                                                       

III. Kryteria wyboru oferty

  1. Kryterium wyboru oferty: cena ofertowa – 100%.
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
  3.  Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
    1. Od decyzji wyboru oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
    2. Z wyłonionym oferentem zostanie zawarta umowa.

 

IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym.
  2. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać pełną nazwę, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e:mail, numery NIP i REGON,  oraz czytelny podpis oferenta.
  3. Jeżeli oferent reprezentowany będzie przez pełnomocnika, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

 

  1. V.  Czas i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę proszę przesłać w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, na adres:

Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy,  Wydział Infrastruktury,

ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

z dopiskiem:  Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.

lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; parter budynku - okienko 4 lub 5, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 10 października 2019 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.10.2019 r. o godz.14.00
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  6. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, i nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony oferenta do zawarcia umowy.

 

VI. Kontakt z zamawiającym

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092904; e-mail: [email protected]

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Wzór oferty – załącznik nr 1  do umowy,
  2. Wzór oświadczenia oferenta – załącznik nr 2 do umowy,
  3. Przedmiar robót.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania