- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.
Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 10 Październik 2019 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie.
w postępowaniu o zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości 30.000 EUR (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
Zamawiający: Urząd m.st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa
I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont boiska do piłki nożnej na terenie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego. Remont polega na wymianie nawierzchni „sztuczna trawa” na boisku o wym. 20x40 m. Podbudowa wymaga miejscowych napraw i planowania. W ramach zamówienia zrealizowana ma być dostawa i ułożenie sztucznej trawy o właściwościach spełniających minimum następujące parametry:
oraz wymiana bramek do gry w piłkę nożną. II. Terminy realizacji umowy i warunki płatności 1. Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony. 2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: do 13 grudnia 2019 r. 3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje, iż rozliczenie oferenta za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru. 4. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami nieistotnymi, faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia tych wad. c) dla celów wystawienia faktur Strony ustalają co następuje: Zamawiający, nabywca: miasto stołeczne Warszawa (adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa) oświadcza, że jako podatnik posiada NIP 525-22-48-481, REGON 015259640, zaś odbiorcą i płatnikiem jest Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, której adres jest miejscem doręczenia faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, d) Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada NIP …………………, REGON ………………….. e) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy Nr …………………………………………………… w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, nie później jednak niż do 27.12.2019 r. f) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. g) miasto stołeczne Warszawa oświadcza, że będzie dokonywało zapłaty z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, h) Wykonawca oświadcza, że wskazany rachunek bankowy jest rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej przez niego działalności gospodarczej.
III. Kryteria wyboru oferty
IV. Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa z dopiskiem: Remont boiska do piłki nożnej w kompleksie sportowym XLVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie. lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; parter budynku - okienko 4 lub 5, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 10 października 2019 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu).
VI. Kontakt z zamawiającym Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Zbigniew Mistur – Inspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368, 501 092904; e-mail: [email protected]
Załączniki: |