UD-VI-WAG/32/19 wykonanie projektu aranżacji sali konferencyjnej

Wprowadził:
Izabela Trzebińska
Izabela Trzebińska
, 26 września 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-10-07 09:14:41

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 02 Październik 2019 14:00

wygrała firma: LumiVis Wiktoria Skoczylas ul. Korzeniowskiego 25, 37-700 Przemyśl

oferta opiewała na kwotę: 5535 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WAG/32/19 wykonanie projektu sali konferencyjnej

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie projektu aranżacji wraz z projektem umeblowania sali obrad znajdującej się w Urzędzie Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274  w Warszawie.                                      

Pomieszczenie ma wymiary 17,65 m x 7,52 m. Projekt ma uwzględniać aranżację:

- stołu konferencyjnego ustawionego w podkowę dla min. 30 osób;

- stołu prezydialnego dla 5 osób;

- stół dla obsługi dla 3 osób;

- mównicę;

- miejsca dla gości;

- panel drewniany na ścianę frontową.

            Stoły konferencyjne i prezydialne winny być 2 osobowe z możliwością ich przestawiania na metalowej konstrukcji, z osłoną na nogi. Muszą również posiadać miejsca na okablowanie, wysuwany panel z gniazdami do podłączenia mikrofonów, USB oraz gniazdka elektryczne.

            Krzesła winny być stabilne z podłokietnikami, na konstrukcji metalowej,  siedzisko i oparcie tapicerowane.

            Na całej frontowej ścianie planowany jest drewniany panel.

Przed wykonaniem projektu konieczny jest dokładny pomiar sali oraz ustalenie szczegółowych wskazówek dotyczących potrzeb i funkcjonalności sali. Obecne wyposażenie sali w załącznikach.

            Realizacja zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy.

Oferty wraz z wstępnym projektem proszę składać w terminie do dnia 2 października  2019 r. r. do godziny 14:00 .

Przy wyborze ofert będzie brana pod uwagę kreatywność projektanta oraz koszt wykonania projektu. Po akceptacji projektu przez Burmistrza zostanie podpisana z oferentem umowa.

Wszelkie pytania proszę kierować do p. Izabeli Trzebińskiej pod nr tel. 22 44 35 211 lub na adres e-mail:  [email protected] 

Załączniki:

zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Zdjęcie 3

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 5 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.