umowa
Szanowni Państwo,
w imieniu Wydziału Administracyjno- Gospodarczego dla Dzielnicy Praga –Południe zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie w 2019-2021 r. konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe, a w szczególności:
- napraw zgłoszonych przez Zamawiającego wymienionych w ust. 1 załącznika nr 2 do umowy i pozostawanie w gotowości do ich wykonania,
- 24 miesięcznych przeglądów konserwacyjnych,
- 2 rocznych przeglądu konserwacyjnego.
Załączniki
załącznik 1 - wykaz obiektów oraz instalacji podlegającyh konserwacji
załącznik 2 - zadania oraz obowiązki Wykonawcy
załącznik 3 - ceny podstawowych materiałów używanych do konserwacji
Proszę o wypełnieni poniższego formularza podając ceny brutto:
C1 =
|
…………………. zł
|
za wykonanie napraw zgłoszonych przez Zamawiającego wskazanych w ust. 1 załącznika nr 2 do umowy i pozostawanie w gotowości do ich wykonania
|
C2 =
|
…………………. zł
|
za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego we wszystkich wskazanych obiektach wymienionego w ust. 2 załącznika nr 2
|
C3 =
|
…………………. zł
|
za wykonanie jednego rocznego przeglądu wymienionego w ust. 3 załącznika nr 2
(przegląd wykonywany w dzień wolny od pracy)
|
C4 =
|
…………………. zł
|
za roboczogodzinę wraz z dojazdem
|
C5 =
|
…………………. zł
|
z załącznika nr 3 do umowy sumę cen brutto podstawowych materiałów używanych do konserwacji instalacji elektrycznej (łączny koszt brutto z kolumny nr 3)
|
Porównanie ofert nastąpi poprzez podstawienie kwot z formularza do poniższego wzoru.
C0 = (C1 x 24) + (C2 x24)+(C3 x 2) + (C4 x 10 x 24) + C5
gdzie:
C0 – cena oferty (brutto)
- Miejsca wykonywania konserwacji oraz zakres prac określają poniższe załączniki nr 1 i 2.
- Załącznik nr 3 wypełnia Wykonawca podając jednostkowe ceny podstawowych materiałów zawierające koszty transportu. Ceny materiałów nie ulega zmianie w okresie trwania umowy.
- Do rozliczania napraw wykraczających poza zakres określony w załączniku nr 2, będzie służyć stawka roboczogodziny oraz ceny użytych materiałów.
- W przypadku użycia materiałów koniecznych do wykonania napraw, Wykonawcy przysługiwać będzie zwrot równowartości użytych materiałów po przedstawieniu dokumentu zakupu lub dokumentu potwierdzającego wartość części, stosownie do uprzednich uzgodnień z Zamawiającym w tym zakresie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zlecania napraw lub w przypadku otrzymania korzystniejszej cenowo oferty zlecenia ich wykonania przez inną firmę.
- KARY:
1) 5.000,-zł (jeden pięć tysięcy złotych) za rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca,
2) 50,-zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki w dotrzymaniu terminów napraw określonych w załączniku nr 2 ust.1,
3) 100,-zł (słownie: sto złotych) za każde rozpoczęte 24 godz. zwłoki w dotrzymaniu terminów określonych w załączniku nr 2 ust. 2 i 3 oraz wynikających ze zleceń dodatkowych.
Wymagania jakie powinny posiadać Wykonawca i osoby wykonujące konserwację: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją – uprawnienia typu E oraz typu D do wykonania badań elektrycznych– wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub inną Komisję Kwalifikacyjną o równorzędnych uprawnieniach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych.
Pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować do Pana Piotra Kaniewskiego dzwoniąc pod nr tel. 22 44 35 522
Informacje dodatkowe
- Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
- Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.
- Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
- Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
|