35/2019/PRD-WOŚ Przedmiot zamówienia: wykonanie, dostarczenie i montaż budek lęgowych
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 19 Wrzesień 2019 16:00
wygrała firma: Ussuri Ochrona Przyrody Sp. z o. o.
oferta opiewała na kwotę: 984 zł brutto.
Lp. | Opis | Ilość | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 35/2019/PRD-WOŚ Przedmiot zamówienia: wykonanie, dostarczenie i montaż budek lęgowych Warszawa 19.08 2019 r.
Znak sprawy: UD-VI-WOŚ.7031.16.2019.ELA
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na: Przedmiot zamówienia: wykonanie, dostarczenie i montaż budek lęgowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1 określającym zasady wykonania i zawieszania budek dla ptaków, opracowanym przez Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków, budek lęgowych typu „A” (dla sikor, muchołówki żałobnej, mazurka, wróbla) na terenie Pragi-Południe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne uprawnienia. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100% . Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane prawem aktualne atesty, dopuszczenia i certyfikaty.
Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone po zakończeniu wykonania przedmiotu Zamówienia i na podstawie protokołu, zatwierdzonego przez Zamawiającego bez uwag. Miasto st. Warszawa oświadcza, że dokona płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, w terminie 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Należność zostanie przelana na konto Wykonawcy.
1) nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..….. 2) adres wykonawcy …………………………………………………………………………………. tel.:……………..………………e-mail:…….……………………………………………………… 3) NIP. …………………………………………… 4) Regon ; ……………………………………… 5) nr rachunku bankowego ……………………………………………………………………………… 6) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń 8) Termin realizacji zamówienia ……………………………………………………………….. 9) Okres gwarancji 24 miesiące. 10) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………. 11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym 12) Data sporządzenia oferty ………………………………………………. 13) Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.* ……………………………………………………. *niepotrzebne skreślić
|