UD-VI-WAG/26/19 zakup i montaż rolet okiennych
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 16 Sierpień 2019 12:00
wygrała firma: DEKORAMA UL. LAZUROWA 69 01-314 WARSZAWA NIP 5561414687
oferta opiewała na kwotę: 3500 zł brutto.
Lp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 | zlecenie na zakup i montaż rolet Warszawa, dnia 07.08.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA SPRZEDAŻ I MONTAŻ ROLET W KASETACH, W POMIESZCZENIACH BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY PRZY ULICY GROCHOWSKIEJ 274 W WARSZAWIE
Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
1. Prowadzący rozpoznanie Wydział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274 Warszawa. 2. Określenie przedmiotu rozpoznania 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) demontaż i utylizacja obecnie zainstalowanych verticali, b) sprzedaż i montaż w każdym skrzydle rolet w kasecie wraz z prowadnicami w kolorze ecrue z materiału niepalnego z łańcuszkiem w oknach o następujących wymiarach: - 6 szt. okien o wymiarach około 200 cm x 170 cm otwieralnych czteroskrzydłowych - 3 szt. okien o wymiarach około 170 cm x 140 cm otwieralnych dwuskrzydłowych. c) dostarczenie niezbędnych atestów dotyczących przedmiotu zamówienia, 2) Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej do dnia terminu składania ofert (włącznie) w godzinach 08.30-14.30 (od poniedziałku do piątku) w dni robocze. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić osobie wskazanej do kontaktu. 3) Organizacja prac: a) Wykonawca będzie prowadził prace w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie przedmiotu umowy tylko w godzinach funkcjonowania Urzędu, b) uporządkowanie na bieżąco terenu wykonywania robót, c) zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp i ppoż. 3. Termin i warunki wykonania zamówienia 1) miejsce realizacji zamówienia – pomieszczenia na I i III piętrze znajdujące się w budynku Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie, 2) termin wykonania – 14 dni po otrzymaniu zlecenia na wykonanie zadania. 4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający w postępowaniu będzie rozpatrywał tylko oferty, w których Wykonawca osobiście dokona wizji lokalnej oraz pomiary w celu montażu przedmiotu zamówienia. 6. Przygotowanie oferty W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. koszty demontażu obecnych verticali i montaż nowych rolet oraz uporządkowania pomieszczenia. 7. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena. 8.Informacje dodatkowe a) w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty, b) zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania, c) zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem, d) wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę, e) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy, f) zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, g) po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie, h) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn, i) zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert, j) zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert, k) zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny, l) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu, m) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,
9. Termin składania ofert i ich ocena 1) ofertę należy przesłać do dnia 16 sierpnia 2019 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną, 2) termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00 – 950 Warszawa, NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274, 03 – 841 Warszawa 10. Osoby do kontaktu Krzysztof Rudaś – główny specjalista, tel. 224435219. 11. Załączniki, jakie powinien złożyć Wykonawca 1) formularz ofertowy. |