UD-VI-WAG/24/19 - wymiana automatyki sterującej pracą centrali wentylacyjnej VTS CLIMA wraz z okablowaniem w budynku Urzędu Dzielnicy Praga –Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 12 lipca 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2020-01-15 15:16:33

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 19 Lipiec 2019 14:00

wygrała firma: ELHURT KLIMA sp. z o.o.

oferta opiewała na kwotę: 9040,5 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Zapytanie ofertowe

W imieniu Wydziału Administracyjno - Gospodarczego zwarcam sie z prośbą o złożenie ofert na wykonaie prac, których przedmiotem jest wymiana automatyki sterującej pracą centrali wentylacyjnej VTS (CV-A4P/OH-266ZJ5/7-7/7-7) wraz z okablowaniem w budynku Urzędu Dzielnicy Praga –Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie.

Obecnie centrala wentylacyjna pracuje w oparciu o automatykę sterującą złożoną z rozdzielnic RZS typ: SCK-1V1-NW-1F, kontrolowanych przy pomocy urządzeń typu „Palmtop” DOT340, czujniki temperatury oraz dwa falowniki firmy Danfoss VLT 2800. Praca centrali zintegrowana jest z centralą przeciwpożarowa (sygnał pożar wyłącza centrale wentylacyjną)

Nowe sterowanie centrali należy wykonać w oparciu o sterownik Carel C.PCO mini, wersja High-end (wyposażony w port Ethernet) oraz cztery czujniki kanałowe.

Poza pracami instalacyjnymi należ również wycenić takie prace jak:

  1. Przeszycie szafy i instalacja sterownika;
  2. Wykonanie aplikacji dla centrali pozwalającej na:

-        zaprogramowanie czasu pacy centrali w układzie tygodniowym,

-        regulacje temperatury nawiewanego powietrza (powietrze ogrzewane jest przez instalację wodną ciepła technologicznego),

-        wyłączenie centrali wentylacyjnej sygnałem z centrali ppoż.;

       3. Uruchomienie, wykonanie instrukcji obsługi, przeszkolenie pracownika Zamawiającego z obsługi sterownika.

W przypadku pytań prosze o kontak na nr tel. 22 44 35 522.

 

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.