UD-VI-WOS/4/19 Naprawa uszkodzonej fontanny w parku Polińskiego.

Wprowadził:
Małgorzata Woźniak
Małgorzata Woźniak
, 1 marca 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-03-14 10:40:19

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 11 Marzec 2019 12:00

wygrała firma: ART-SANEKO Tomasz Rutyna

oferta opiewała na kwotę: 52176,6 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WOS/4/19 Naprawa uszkodzonej fontanny w parku Polińskiego..

 

 

 

 

 

……………………………………..                                                 Warszawa dnia 1.03.2019 r.

(pieczęć zamawiającego)

 

Znak sprawy :   UD-VI-WOŚ/4/19                                                                                                      

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Zamawiający – Wydział Ochrony Środowiska dla  Dzielnicy Praga–Południe Urzędu m.st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:

  1. Przedmiot zamówienia:

„Naprawa uszkodzonej fontanny w parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie”.

Naprawę należy zrealizować w wybranym przez zamawiającego wariancie I, zgodnie z zaleceniami zawartymi w ekspertyzie technicznej  ”Ocena stanu technicznego fontanny znajdującej się w parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie”  i projekcie technicznym konstrukcji fontanny w dwóch wariantach do  ww. oceny wykonanej przez Zespół Ośrodków Rzeczoznawstwa ZOR  Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Przemysłu Materiałów Budowlanych w Warszawie w listopadzie 2018 r.  

W załączniku fragmenty ww. dokumentacji technicznej. Wglądu do  ww. opracowań można dokonać w Wydziale Ochrony Środowiska przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pokój 211, po uprzednim telefonicznym umówieniu.

  1. Termin realizacji zamówienia:  postulowany do  15.04.2019 r.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty: Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m. st. Warszawy pok. 211  ul. Podskarbińska 6,  03-833 Warszawa. 
    1. lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]   
    2. Termin składania oferty: 11.03.2019 r. do godziny 12:00

 

  1. Termin otwarcia ofert:  11.03.2019 r.  godzina 14:00

 

  1. Warunki płatności: Wynagrodzenie za wykonanie zadania będzie rozliczone w oparciu o wykonany i odebrany bez zastrzeżeń zakres prac i cenę ryczałtową brutto zgodnie ze złożoną ofertą, bez względu na zmianę kosztów, która wynikłaby w trakcie wykonania zadania.    Miasto st. Warszawa oświadcza, że dokona płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, w terminie 21 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi.

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Woźniak  tel 22-44-35-526.
  2. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Ceny należy podać w polskich  złotych Składający ofertę winien dołączyć oświadczenie o  dysponowaniu wykwalifikowanym pracownikami, którzy będą realizowali przedmiot zapytania ofertowego, będącymi członkami - Izby Inżynierów Budownictwa, dysponującymi aktualnym zaświadczeniem z Izby, posiadającymi uprawnienia budowlane specjalności odpowiednich do zakresu przedmiotu zapytania ofertowego.
  3. Przed podpisaniem umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zamawiający będzie wymagał przedłożenia:

- kopi uprawnień i dokumentów wykwalifikowanych pracowników,

- kosztorysu ofertowego.

 

załacznik nr 1: dokumentacja

załącznik nr 2: formularz ofertowy

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 40 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.