UD-VI-WAG/1/19 KONSERWACJA ORAZ SPRZEDAŻ I MONTAŻ CZĘŚCI DO NISZCZARKI

Wprowadził:
Małgorzata Chrzanowska
Małgorzata Chrzanowska
(22) 44 35 221
, 2 stycznia 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-01-21 10:16:35

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 10 Styczeń 2019 12:00

wygrała firma: HORIZON KRZYSZTOF JELEŃ, ul. Witolda Doroszewskiego 3/11, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 9901,5 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WAG/1/19 - KONSERWACJA ORAZ SPRZEDAŻ I MONTAŻ CZĘŚCI DO NISZCZARKI

ZAPYTANIE OFERTOWE
NA KONSERWACJĘ ORAZ SPRZEDAŻ I MONTAŻ CZĘŚCI DO NISZCZARKI W BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY PRZY ULICY GROCHOWSKIEJ 274 W WARSZAWIE

Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)

Prowadzący rozpoznanie
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Grochowska 274 Warszawa.


Określenie przedmiotu rozpoznania
Przedmiotem zamówienia jest:
a) konserwacja niszczarki HSM FA 400cc,
b) sprzedaż i montaż w niszczarce HSM FA 400cc 2 sztuk nowych noży (górny i dolny),
c) sprzedaż i montaż w niszczarce HSM FA 400cc czterech sztuk nowych listew zgarniających,
d) dostarczenie niezbędnych atestów dotyczących przedmiotu zamówienia,
2) Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej do dnia terminu składania ofert (włącznie) w godzinach 08.30-14.30 (od poniedziałku do piątku) w dni robocze. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić osobie wskazanej do kontaktu.
3) Organizacja prac:
a) Wykonawca będzie prowadził prace w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie przedmiotu umowy tylko w godzinach funkcjonowania Urzędu,
b) zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
3. Termin i warunki wykonania zamówienia
1) miejsce realizacji zamówienia – pomieszczenie piwniczne znajdujące się w budynku Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
2) termin wykonania – do 15.02.2019 r.
4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający w postępowaniu będzie rozpatrywał tylko oferty w których Wykonawca osobiście dokona na miejscu oceny stanu niszczarki.
6. Przygotowanie oferty
W przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. koszty dojazdu serwisanta, demontażu stępionych i wyeksploatowanych noży tnących, demontażu zużytych i wyłamanych listew popychacza oraz montażu nowych części oraz konserwacji niszczarki.
7. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy
Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.
8.Informacje dodatkowe
1) Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem,
2) wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę,
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy,
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
5) z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa,
6) niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie,
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn,
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert,
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert,
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny,
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu,
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,
13) w przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza,
14) w sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
9. Termin składania ofert i ich ocena
1) ofertę należy przesłać do dnia 10 stycznia 2019 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną,
2) termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.
Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00 – 950 Warszawa, NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274, 03 – 841 Warszawa
10. Osoby do kontaktu
Krzysztof Parzych – p.o. Kierownik, tel. 224435184.
11. Załączniki jakie powinien złożyć Wykonawca
1) formularz ofertowy.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.